Destaquem

Servei educatiu de la Fundació Josep Pla

Catàleg Biblioteca Josep Pla

Recull bibliogràfic sobre literatura i paisatge

Arxiu de premsa sobre Josep Pla

Arxius de posts a internet sobre Josep Pla

Notes de premsa sobre l'activitat de la FJP

Pla en altres llengües

Butlletí

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
A peu Pla. El Temps. 24.07.07

Darrera incorporació a l'Arxiu de premsa.

Pla, biògraf de Rusiñol.
Exposició temporal 2007
Pla, biògraf de Rusiñol.

Del 30 de juny al 10 de desembre.

Escriviu, Russinyol, escriviu les vostres memòries: conteu-nos com eren els homes i les dones que heu conegut, conteu-nos les seves dèries, les seves passions, el que somniaven. Podríeu fer una obra d'un interès excepcional que podria ser per a Catalunya d'una gran utilitat. Jo, almenys, sóc d'aquesta opinió.

Josep Pla, "Davant en Russinyol"
La Publicitat, 11-XII-1925

Conferència de Mita Casacuberta.
Document mp3
Acte d'inauguració de l'exposició temporal Pla, biògraf de Rusiñol. Fundació Josep Pla, 30.06.07.

Podeu adquirir el catàleg de l'exposició a la nostra botiga fent click aquí

Acte de presentació a càrrec de Margarida Casacuberta, professora de la UdG, coordinadora de l'Any Rusiñol i comissària de l'exposició, i Narcís-Jordi Aragó, director de la Revista de Girona.

Nou llibre: Jardins de parets seques

El passat dissabte, 14 de juliol a les 20:00, va tenir lloc l'acte de presentació del llibre:

Jardins de parets seques. Recordant Josep Pla, de Ramon Sala, Domènec Moli i Jenar Fèlix. Barcelona, Editorial Comanegra, 2007

Si voleu adquirir el llibre feu click AQUÍ

La presentació va anar a càrrec de l’Hble. Sr. Max Cahner, conseller de Cultura de la Generalitat de Catalunya (1980-1984).

Domènec Moli, Max Cahner, Lluís Medir, Frederic Suñer, Glòria Cruz i Ramon Sala. Fundació Josep Pla, 14 de juliol de 2007.

Properes traduccions a l'alemany

Properes traduccions a l'alemany subvencionades per l'Institut Ramon Llull amb  motiu de la Fira del llibre a Frankfurt 2007.

• Der Untergang der Cala Galiota  (3 de les Històries del mar). Traductora Theres Moser. Editorial Berenberg (Berlín)
  • Enge Strasse (El carrer Estret). Traductora Kirsten Brandt. Editorial Ammann (Zuric)
  • Das graue Heft  (El quadern gris. Una tria). Traductor Ebenhard Geisler. Editorial Suhrkamp (Frankfurt)

El carrer Estret. Ed. Selecta, 1951

8 de març de 2007

Josep Pla faria 110 anys.

<< Inici < Anterior 11 12 Següent > Final >>

Resultats 151 - 165 de 166