Destacamos

Servicio educativo

Recopilación de bibliografia sobre literatura o paisaje

Archivo de prensa sobre Josep Pla

Archivo de blogs sobre Josep Pla

Traducciones de libros de Josep Pla

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
Pla de Qualitat

La Fundació Josep Pla ha rebut el distintiu Pla de Qualitat Turística en Destinació del Baix Empordà.

El Consell Comarcal del Baix Empordà impulsa la qualitat turística mitjançant el Pla de Qualitat en Destinació, amb l’objectiu d’oferir el millor servei amb les millors garanties. Les empreses, serveis i institucions distingides pel Pla de Qualitat Turística en Destinació us ofereixen garanties de qualitat com:

• atenció personalitzada i professional
  • rapidesa en el servei
  • confort i netedat dels espais d’acollida
  • innovació, varietat i qualitat dels productes
  • informació  fiable
  • gestió mediambiental sostenible

A peu Pla. El Temps. 24.07.07

Darrera incorporació a l'Arxiu de premsa.

Pla, biògraf de Rusiñol.
Exposició temporal 2007
Pla, biògraf de Rusiñol.

Del 30 de juny al 10 de desembre.

Escriviu, Russinyol, escriviu les vostres memòries: conteu-nos com eren els homes i les dones que heu conegut, conteu-nos les seves dèries, les seves passions, el que somniaven. Podríeu fer una obra d'un interès excepcional que podria ser per a Catalunya d'una gran utilitat. Jo, almenys, sóc d'aquesta opinió.

Josep Pla, "Davant en Russinyol"
La Publicitat, 11-XII-1925

Conferència de Mita Casacuberta.
Document mp3
Acte d'inauguració de l'exposició temporal Pla, biògraf de Rusiñol. Fundació Josep Pla, 30.06.07.

Podeu adquirir el catàleg de l'exposició a la nostra botiga fent click aquí

Acte de presentació a càrrec de Margarida Casacuberta, professora de la UdG, coordinadora de l'Any Rusiñol i comissària de l'exposició, i Narcís-Jordi Aragó, director de la Revista de Girona.

Nou llibre: Jardins de parets seques

El passat dissabte, 14 de juliol a les 20:00, va tenir lloc l'acte de presentació del llibre:

Jardins de parets seques. Recordant Josep Pla, de Ramon Sala, Domènec Moli i Jenar Fèlix. Barcelona, Editorial Comanegra, 2007

Si voleu adquirir el llibre feu click AQUÍ

La presentació va anar a càrrec de l’Hble. Sr. Max Cahner, conseller de Cultura de la Generalitat de Catalunya (1980-1984).

Domènec Moli, Max Cahner, Lluís Medir, Frederic Suñer, Glòria Cruz i Ramon Sala. Fundació Josep Pla, 14 de juliol de 2007.

Properes traduccions a l'alemany

Properes traduccions a l'alemany subvencionades per l'Institut Ramon Llull amb  motiu de la Fira del llibre a Frankfurt 2007.

• Der Untergang der Cala Galiota  (3 de les Històries del mar). Traductora Theres Moser. Editorial Berenberg (Berlín)
  • Enge Strasse (El carrer Estret). Traductora Kirsten Brandt. Editorial Ammann (Zuric)
  • Das graue Heft  (El quadern gris. Una tria). Traductor Ebenhard Geisler. Editorial Suhrkamp (Frankfurt)

El carrer Estret. Ed. Selecta, 1951

8 de març de 2007

Josep Pla faria 110 anys.

<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Siguiente > Final >>

Resultados 151 - 166 de 167