Destaquem

Servei educatiu de la Fundació Josep Pla

Catàleg Biblioteca Josep Pla

Recull bibliogràfic sobre literatura i paisatge

Arxiu de premsa sobre Josep Pla

Arxius de posts a internet sobre Josep Pla

Notes de premsa sobre l'activitat de la FJP

Pla en altres llengües

Butlletí

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
Presentació "Dotze homenots" - Toni Sala
Dotze homenots Josep Pla
Mireu el vídeo
Acte del passat 21 de setembre de la presentació del llibre de Josep Pla, Dotze homenots, edició de Labutxaca avalada per la Càtedra Josep Pla, amb selecció i pròleg de Toni Sala.

La presentació va tenir lloc a la Fundació Josep Pla, el 21 de setembre a les 19:30 i va anar a càrrec de Toni Sala, escriptor, i Xavier Pla, director de la Càtedra Josep Pla.

Bonada, Lluís. "Toni Sala destaca el valor reivindicatiu dels retrats
de Pla en el pròleg del recull Dotze homenots
". El Temps, 09 juliol 2013.

Traducció al txec (Revista PLAV de Praga)

La traductora Jaroslava Marešová ens fa arribar un exemplar de la revista literaria PLAV (Praga, Txequia, desembre 2012) que recull narracions de tema mariner de diversos autors (Conrad, Ruyra, Pla, Cernuda,...). Jaroslava Marešová hi publica una traducció al txec d'un fragment d' "En mar" de Josep Pla, extret del llibre Aigua de mar. Una tria (Labutxaca, 2011)

09.02.13 Presentació El quadern gris - Narcís Garolera
El quadern gris. Edició de Narcís Garolera Ens plau convidar-vos a la presentació de la nova edició revisada d'El quadern gris que tindrà lloc el proper dissabte 9 de febrer a les 19:30 a la Fundació Josep Pla.

La presentació anirà a càrrec de Narcís Garolera, filòleg i responsable de la revisió, Jordi Cornudella, editor Grup 62, i Jordi Pujol i Cofan, amic de l'escriptor i bon coneixedor de la seva obra.

15.03.13 Presentació Per França i Anglaterra - Joan Safont
Per França i Anglaterra. Joan Safont
Ens plau convidar-vos a la presentació del llibre Per França i Anglaterra. La I Guerra Mundial dels aliadòfils catalans de Joan Safont a l'editorial A Contra Vent, que tindrà lloc el proper divendres 15 de març a les 19:30 a la Fundació Josep Pla.

La presentació anirà a càrrec de Carme Fenoll, cap del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya.

20.04.13 Presentació "Josep Pla i l'invent "Costa Brava" - David Viñas
Josep Pla i l'invent Costa Brava
Ens plau convidar-vos a la presentació del llibre de David Viñas, Josep Pla i l'invent "Costa Brava" (Fragments d'una fascinació) de l'editorial A Contra Vent, que tindrà lloc el proper dissabte 20 d'abril a les 19:30 a la Fundació Josep Pla.

La presentació anirà a càrrec de Carles Capdevila, periodista i director del diari Ara.

<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Següent > Final >>

Resultats 31 - 45 de 169