Destaquem

Servei educatiu de la Fundació Josep Pla

Catàleg Biblioteca Josep Pla

Recull bibliogràfic sobre literatura i paisatge

Arxiu de premsa sobre Josep Pla

Arxius de posts a internet sobre Josep Pla

Notes de premsa sobre l'activitat de la FJP

Pla en altres llengües

Butlletí

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
Bon any 2012!!
2011, Josep Pla i el periodisme de la República

"El periodisme té una cosa bona: obre un camp vastíssim a l'observació i provoca contactes humans molt variats, alguna vegada plens d'interès. A les persones propenses a vagabundejar i a sentir-se una ombra tènue i inconsistent que passa, un moment, sobre la terra ─i aquest és el meu cas─ els permet, a més a més, quan el propi signe monetari té una certa duresa, desplaçar-se ad libitum. [...]

Cartas de Italia

Cartas de Italia de Josep Pla

Austral reedita la traducció al castellà de Cartas de Italia

"Estas Cartas de Italia son otra cosa: constituyen un libro de sensaciones organizadas alrededor del color verde fresco con que se pintan las ventanas de Italia.
“Prefacio” dins Cartas de Italia. Barcelona: Destino, 1996, p. 9

Aigua de mar. Una tria

Aigua de Mar de Josep Pla a labutxaca

labutxaca publica una selecció de narracions de Josep Pla, Aigua de mar. Una tria que conté “Bodegó amb peixos”, “Un viatge frustrat”, “Un de Begur”, “Pa i Raïm”, “Contraban” i “En mar”. Aquestes narracions, inequívocament planianes, són el nucli essencial de les seves narracions marineres, sis obres mestres indiscutibles.

"M’hauria agradat enormement poder-me dedicar a la literatura narrativa d’una manera sistemàtica. Vaig cultivar-la amb una certa vitalitat, fins a vint-i-cinc anys. Després, les necessitats de la vida m’incidiren en l’engranatge periodístic i en la dispersió ineluctable
“Pròleg” dins Aigua de mar. Barcelona: Destino, 1966. OC II, p. 7

08.01.12 Ruta a Calella i dinar a Llofriu 11:00

Ruta Josep Pla a Calella de Palafrugell i dinar al restaurant Sala Gran de Llofriu

Josep Pla, cuina i paisatge

Veniu amb amics!
Gaudiu ara, d’entrades especials! Si convideu els vostres amics a venir a l’activitat “Josep Pla, cuina i paisatge”, teniu descompte tots: amics, coneguts i saludats. A partir de 4 entrades, el preu és de 34,00 €/entrada.

<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Següent > Final >>

Resultats 46 - 59 de 162