Destaquem

Servei educatiu de la Fundació Josep Pla

Catàleg Biblioteca Josep Pla

Recull bibliogràfic sobre literatura i paisatge

Arxiu de premsa sobre Josep Pla

Arxius de posts a internet sobre Josep Pla

Notes de premsa sobre l'activitat de la FJP

Pla en altres llengües

Butlletí

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
En memòria de Santi Santamaria
santi santamaria

Santi Santamaria va cloure les 12 hores de Lectura Continuada de Josep Pla el dia de Sant Jordi de 2009 a Palafrugell.

"Gràcies a Josep Pla s'adquireix consciència de pertinença. El fet que, a través de la seva visió particular de la vida, ens mostri com és el seu gust, ens ajuda a reconèixer-nos individualment i col·lectiva. Pla ens fa de referent i ens identifica amb ell i amb Catalunya per sempre més."

Santamaria, S. Pròleg de El que hem menjat de Josep Pla (Destino, 2005)

Lectura de tesi doctoral sobre Josep Pla

El proper divendres 18.02.11 a les 11:00, Jesús Revelles Esquirol llegirà la 7a. tesi doctoral sobre Josep Pla:

"DIRECCIÓ LISBOA: PORTUGAL EN LA VIDA I L’OBRA DE JOSEP PLA"

Tesis anteriors

Les ciutats europees de Josep Pla

L’exposició "Les ciutats europees de Josep Pla" que es pot visitar a l’espai Catalunya Europa de Brussel·les, es prorroga fins al 29 d'abril. L'exposició que presenta la Generalitat de Catalunya ha estat organitzada amb el suport de la Fundació Josep Pla i el patrocini de l'Institut Ramon Llull.

Catàleg “Les ciutats europees de Josep Pla”
Vídeo Tv3
"Sentits" de Catalunya Ràdio, 01.12.10

“Any nou, vida la de sempre”
                                                   Josep Pla. Les hores, OC XX, 16

Darreres notícies:

• Prorroguem l’exposició temporal Jaume Vicens i Vives – Josep Pla. Complicitats fins al 13 de març
  • A partir d’ara, demaneu-nos la visita guiada a les exposicions permanent i temporal per qualsevol dia i hora. Truqueu-nos! 972 30 55 77
  • Hem fet ja els 5.000 amics al Facebook així que, a partir d’ara, ens trobareu en una nova pàgina: seguiu-nos-hi!
  • El quadern gris de Joan Ollé al teatre Romea, del 25.01.11 al 13.02.11
  • El quadern gris de Joan Ollé al teatre Jardí de Figueres el 25.02.11. Sortida d’autocar de Palafrugell més entrada al teatre: 20€. Inscriviu-vos a la Biblioteca de Palafrugell.

36è Concurs Literari Josep Pla

L'IES Frederic Martí Carreras convoca el 36è Concurs Literari Josep Pla, dirigit als alumnes del instituts públics dels Països Catalans. Feu-ho córrer!

<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Següent > Final >>

Resultats 76 - 90 de 166