Destacamos

Servicio educativo

Recopilación de bibliografia sobre literatura o paisaje

Archivo de prensa sobre Josep Pla

Archivo de blogs sobre Josep Pla

Traducciones de libros de Josep Pla

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
Del passat quan era present.

Josep Pla i Maurici Serrahima. Mas Pla. Llofriu, 1969. Fotograma Joan Baca. Fundació Josep Pla

El passat dissabte, 11 de novembre, a les 20:00, va tenir lloc l'acte de presentació dels dietaris de Maurici Serrahima: Del passat quan era present. La presentació anà a càrrec de Joan de Sagarra, escriptor i periodista i Xavier Pla, professor UdG i Patró de la Fundació, recentment guardonat amb el Premi d'Assaig Joan Fuister. Premis Octubre 2006.

Joan de Saggarra i Xavier Pla. Fundació Josep Pla, 11.11.06

Josep Pla en la Wikipedia

Los editores de la Wikipedia han escrito el articulo que corresponde a Josep Pla a conciencia. Por este motivo ha sido premiado saliendo en primera página de la enciclopedia libre durante este otoño.

Ruta Marítima Josep Pla

El RafaelRuta marítima Josep Pla

El Rafael es una embarcación de vela latina construida el año 1915. Las actividades que propone el Museu de la Pesca de Palamós explican como era la navegacion tradicional, antes que apareciera el motor.

Actividad previa concertacion al teléfono 972 600 424.

Reedición en DVD del documental Plaisatges
Reedición en DVD del documental Plaisatges. La Mirada de Josep Pla. Edición de Vídeo Play Serveis. 23 de abril

<< Inicio < Anterior 11 Siguiente > Final >>

Resultados 161 - 164 de 164