Destacamos

Servicio educativo

Recopilación de bibliografia sobre literatura o paisaje

Archivo de prensa sobre Josep Pla

Archivo de blogs sobre Josep Pla

Traducciones de libros de Josep Pla

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
Sant Jordi: 30 anys de la mort de Josep Pla

El 23 d'abril de 2011 ha fet 30 anys de la mort de Josep Pla. Us presentem la relació d'articles apareguts a la premsa sobre Josep Pla, aquest Sant Jordi.

36è concurs literari Josep Pla

L'IES Frederic Martí Carreras convoca el 36è Concurs Literari Josep Pla, dirigit als alumnes del instituts públics dels Països Catalans.

Divendres, 29 d'abril a les 20:00, lliurament de premis i cloenda amb la conferència de Sam Abrams "Joan Maragall vist per Josep Pla".

Lectura de Sant Jordi del llibre "Josep Pla oral" a Brussel·les

Dimarts, 3 de maig de 17:30 a 20:00 al Casal Català de Brussel·les es farà la Segona lectura pública de Sant Jordi a Brussel·les. Es llegirà el llibre Josep Pla oralde Josep Valls amb l'acompanyament de la coral de l’IES Terres de Ponent de Mollerussa. Consulteu el programa.

La Vanguardia - Girona

Reportatge de Gerard Bagué sobre l'actualitat de Josep Pla i la seva obra: 04.02.11 - 11.02.11 - 18.02.11

En memòria de Santi Santamaria
santi santamaria

Santi Santamaria va cloure les 12 hores de Lectura Continuada de Josep Pla el dia de Sant Jordi de 2009 a Palafrugell.

"Gràcies a Josep Pla s'adquireix consciència de pertinença. El fet que, a través de la seva visió particular de la vida, ens mostri com és el seu gust, ens ajuda a reconèixer-nos individualment i col·lectiva. Pla ens fa de referent i ens identifica amb ell i amb Catalunya per sempre més."

Santamaria, S. Pròleg de El que hem menjat de Josep Pla (Destino, 2005)

Lectura de tesi doctoral sobre Josep Pla

El proper divendres 18.02.11 a les 11:00, Jesús Revelles Esquirol llegirà la 7a. tesi doctoral sobre Josep Pla:

"DIRECCIÓ LISBOA: PORTUGAL EN LA VIDA I L’OBRA DE JOSEP PLA"

Tesis anteriors

<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Siguiente > Final >>