Destaquem

Calendari

Servei educatiu de la Fundació Josep Pla

Catàleg Biblioteca Josep Pla

Recull bibliogràfic sobre literatura i paisatge

Arxiu de premsa sobre Josep Pla

Arxius de posts a internet sobre Josep Pla

Notes de premsa sobre l'activitat de la FJP

Pla en altres llengües

Butlletí

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
Seminari sobre Josep Pla
Events

El dia 4 de gener va començar el seminari de doctorat a la Universitat de Stanford titulat Josep Pla: From Journalism to literature, a càrrec de Joan Ramon Resina, professor de literatures ibèriques i comparada de la Universitat d’Stanford, Califòrnia.

La frase del dia d'Espais Escrits

Xarxa de patrimoni literari català

No us perdeu el nou cercador de la frase del dia d'Espais Escrits: Guimerà, Desumvila, Salvador, Pujols, Foix, Verdaguer, Brossa, Fuster, Maragall, Oliver, Vinyoli, Soler, Palau, Pla, Pedrolo, Manent, Vayreda, Martí i Pol, Oller i Masó

Nou horari d'obertura

A partir del 4 de gener de 2010, l'horari d'obertura d’hivern de la Fundació Josep Pla de dilluns a divendres serà de 09:00 a 14:00 i de 16:00 a 18:30.

Podeu veure com queda el nou horari aquí.

La visita guiada a l’Exposició Permanent dels divendres a la tarda, durant els mesos d’hivern es farà a les 17:00.

Bon any 2010...

Davant aquesta fantàstica transformació em permetré només de dir una cosa. A la Costa Brava s’han portat a terme coses de gran categoria que han fet honor al seu paisatge; algunes altres no han estat tan afortunades i la cupiditat dels interessos particulars i l’anarquia habitual de les autoritats han deixat destruir inútilment, molts pobles i moltes platges. Hauríem pogut, evidentment, tenir una mica més de seny i de bon gust.

Llegir més...

Novetat editorial

"El cel i la terra segons Baltasar Porcel" és un recull de textos clàssics de l'escriptor d'Andratx, en el qual també hi trobareu els seus darrers escrits que havien de conformar la seva propera novel·la. El recull inclou l'entrevista que Porcel va fer a Josep Pla el 1965 per a la revista Serra d'Or.

.

El BloQG a la Fundació Josep Pla

Els lectors i comentaristes del bloc "El quadern gris", que han viscut l'experiència de llegir l'obra cabdal de Pla en temps real, van celebrar el seu final de festa a la Fundació Josep Pla. Dissabte 28 de novembre, al llarg de tot el dia, van poder gaudir de l'obra de l'escriptor en el paisatge que la va generar, a través de l'A peu Pla, Aigua de mar i de la visita guiada a l'exposició permanent Josep Pla, 1897-1981.

<< Début < Précédente 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Suivante > Fin >>

Résultats 97 - 112 sur 164