Home arrow Accessibility

Accessibilitat Print E-mail

Dreceres de teclat
S’ha definit una sèrie de dreceres de teclat per accedir més ràpidament als enllaços més comuns. Les tecles definides van combinades amb la tecla alt esquerra i només funcionen amb el navegador Internet Explorer i Firefox. S’ha evitat aquelles combinacions de lletres que en català, castellà o anglès puguin suposar conflictes, tant amb el programari del sistema operatiu, com amb els navegadors Internet Explorer i Firefox.

Dreceres de teclat (actives en totes les planes de la Fundació Josep Pla):

• Reduir mida text: alt+1
  • Augmentar mida text: alt+2
  • Anar a la pàgina d’accessibilitat i dreceres de teclat: alt+b
  • Cercador: alt+r
  • Mapa web: alt+p
  • Pàgina d'inici de la Fundació Josep Pla alt+g

Augmentar la mida del text
Amb l'objectiu de facilitar al màxim la lectura còmoda dels textos, us oferim la possibilitat de canviar la mida del cos de text.
A la part superior o mitjançant la combinació de tecles alt+2 (per ampliar) o alt+1 (per reduir) podreu ampliar la mida del texts principals (els menús no s'amplien per tal que el disseny no quedi afectat). Hi ha cinc formats diferents de mida del text. La selecció d'una mida de text es mantindrà per a la resta de pàgines que visiteu, i es pot canviar sempre que es vulgui. També mantindrà la mida escollida per les properes visites que feu al web de l'IPEP si teniu les galetes activades.

Compatibilitat
Totes les pàgines d'aquest web s’han programat en llenguatge PHP i base de dades mSQL.
Requeriments mínims: pantalla 15” (800x600) en milers de colors.
Els navegadors han de ser de les versions següents o posteriors: Explorer 5.x i Firefox 5.x. És possible que si useu un navegador diferent a aquests el web no es mostri correctament, si bé, en tots els casos, la lectura i navegació pel web serà correcta.

Recommended