Inici arrow Darreres notícies arrow 22.05.09 Presentació: "Sabor ampurdanés" de Pere Bahí. 19:30

22.05.09 Presentació: "Sabor ampurdanés" de Pere Bahí. 19:30 Imprimir a/e

El passat divendres, 22 de maig, va tenir lloc lla presentació de  Sabor Ampurdanés de Pere Bahí, cuiner i propietari del Restaurant La Xicra de Palafrugell. La presentació va anar a càrrec de Josep Cuní.

Escolteu les intervencions

El meu ideal culinari és la simplicitat, sempre compatible amb un determinat grau de substància.

Josep Pla. OC XXII p 13

cometes  No sé si los expertos opinarán lo mismo que yo, pero estoy completamente convencido de que comer “bueno”, que no “sano”, alarga la vida y la hace mucho más llevadera.  cometes

Pere Bahí. Sabor ampurdanés. p. 385

Pere Bahí  condensa l’essència de la cuina empordanesa.

Pere Bahí té els fogons a la cuina del restaurant La Xicra de Palafrugell, situat justament al carrer Estret, l’escenari en què transcorre la novel·la de Josep Pla. La proposta gastronòmica del xef és paral·lela als gustos culinaris de l’escriptor: tots dos han fixat la mirada en la cuina tradicional del país i n’han copsat el valor.

El llibre que presentem és un llibre de receptes de plats del Baix Empordà, però també és un llibre de fotografies. Si voleu una bona recepta de platillos i catxoflinos, el vostre llibre és Sabor ampurdanés.

Sindicació RSS