Inici arrow Darreres notícies arrow El BloQG a la Fundació Josep Pla

El BloQG a la Fundació Josep Pla Imprimir a/e

Els lectors i comentaristes del bloc "El quadern gris", que han viscut l'experiència de llegir l'obra cabdal de Pla en temps real, van celebrar el seu final de festa a la Fundació Josep Pla. Dissabte 28 de novembre, al llarg de tot el dia, van poder gaudir de l'obra de l'escriptor en el paisatge que la va generar, a través de l'A peu Pla, Aigua de mar i de la visita guiada a l'exposició permanent Josep Pla, 1897-1981.

come Com que hi ha tanta grip, han hagut de clausurar la Universitat. D'ençà d'aquest fet, el meu germà i jo vivim a casa, a Palafrugell, amb la família. Som dos estudiants desvagats. El meu germà, que és un gran afeccionat a jugar a futbol ─malgrat haver-s'hi ja trencat un braç i una cama─, el veig purament a les hores de repàs. Ell fa la seva vida. Jo vaig tirant. No enyoro pas Barcelona i menys la Universitat. La vida de poble, amb els amics que hi tinc, m'agrada.    tes

El quadern gris. OC I

Sindicació RSS