Inici arrow Darreres notícies arrow Exposició a Madrid: Jaume Vicens i Vives - Josep Pla. Complicitats

Exposició a Madrid: Jaume Vicens i Vives - Josep Pla. Complicitats Imprimir a/e

Jaume Vicens i Vives - Josep Pla. Complicitats
L'exposició es podrà veure al Centre Cultural Blanquerna de Madrid a partir de novembre.

.Vimeo: 26.06.2010 Conferència de la inauguració de l'exposició a la Fundació Josep Pla a càrrec de Pere Vicens i Rahola, director-gerent de l'Editorial Vicens Vives i el comissari de l'exposició, Josep M. Muñoz, director de la revista L'Avenç i biògraf de Jaume Vicens i Vives.
.You Tube: Reportatge 2010 Ajuntament de Palafrugell

“Hi ha molts problemes que hem de tractar, i encara que els tinc ben ordenats i gairebé resolts, el control de la vostra –i no us dono gens de coba- intel·ligent opinió farà que els acabi de veure perfilats. Penseu que passem de la inèrcia al moviment i tots serem pocs al moment de la feina.”

Carta de JVV a JP. Barcelona, 25.05.54.
Fundació Josep Pla, col. Frank Keerl

. Flyer
. Cartell
. Nota de premsa