Inici arrow Darreres notícies arrow Seminari d’estiu de COMUNICACIÓ

Lloc: Fundació Josep Pla i Teatre Municipal de Palafrugell
Preu: 50 €
Inscripcions i informació: www.emporda-digital.cat

Actes oberts al públic al Teatre Municipal de Palafrugell, divendres 9 de juliol:
18-19h Taula rodona "L'altra cara de la moneda: els mitjans de comunicació"
Com millorem la nostra presència als mitjans? Com viuen ells la tasca dels gabinets de comunicació?
Enric Serra, director adjunt d'El Punt per a l'edició web. Jordi Font, director d'estratègia del grup Nació Digital. Txell Costa, periodista i coordinadora d'Empordà Digital.
19-20h Xerrada "Comunicació, política i valors"
Xavier Graset, periodista, i intervenció per videoconferència d'Antoni Bassas, periodista.

La Fundació Josep Pla i Empordà Digital (Ajuntament de Palafrugell), organitzen aquest Seminari d’estiu de Comunicació, adreçat a tots aquells treballadors de diferents àmbits que desenvolupen tasques comunicatives. La conferència inaugural anirà a càrrec de  Vicent Partal, director de Vilaweb, i es clourà amb la intervenció de Xavier Graset i Antoni Bassas, periodistes.

Sindicació RSS