Inici arrow Darreres notícies arrow Castellet, Josep Maria. "Josep Pla o la raó narrativa"

Castellet, Josep Maria. "Josep Pla o la raó narrativa" Imprimir a/e

Ens plau convidar-vos a la presentació de la reedició del llibre de Josep Maria Castellet

"Josep Pla o la raó narrativa". Barcelona: Edicions Destino, 2011

La Càtedra Josep Pla presenta el llibre el dijous 14 d'abril a les 20:00 a la Sala d’actes de la Fundació Universitat de Girona, Innovació i Formació, plaça Jordi de Sant Jordi, 1, Girona. Intervindran, Josep Maria Castellet, autor, Xavier Pla, Director de la Càtedra Josep Pla, Xavier Mallafré, Grup62, Albert Bou, Consell social de la UdG i Glòria Cruz, Fundació Josep Pla.

Sindicació RSS