Inici arrow Darreres notícies arrow Exposició a Barcelona: Les ciutats europees de Josep Pla

Exposició a Barcelona: Les ciutats europees de Josep Pla Imprimir a/e

"A Stendhal li interessà sobretot el que passà successivament per davant dels seus ulls, absolutament tot." OC IX, 304

L'exposició "Les ciutats europees de Josep Pla" es podrà veure al Palau Robert de Barcelona fins el 14 de novembre. L'exposició que presenta la Generalitat de Catalunya ha estat organitzada amb el suport de la Fundació Josep Pla i el patrocini de l'Institut Ramon Llull.

Catàleg “Les ciutats europees de Josep Pla”

Vídeo Palau Robert

Recull de premsa maig de 2011:

. ARTÍCLES
- "El Palau Robert mostra la vessant periodística de Josep Pla". Empordà Info, 17.05.11
- "La visión europea de Josep Pla protagoniza una exposición en Barcelona". La Vanguardia, 17.05.11

. VIDEO
- La Vanguardia 17.05.11
- ACN 17.05.11

. PALAU ROBERT
- Flickr

Les ciutats europees de Josep Pla a Brussel·les.

Sindicació RSS