Inici arrow Darreres notícies arrow 17.05.12 Acord de Col·laboració entre EE i CNL

17.05.12 Acord de Col·laboració entre EE i CNL Imprimir a/e
Espais escrits. Xaraxa de patrimoni literari català
Espais Escrits. Xarxa del Patrimoni Literari Català i el Consorci per a la Normalització Lingüística signen un acord per promoure la lectura entre el “Voluntariat per la llengua” i l’alumnat dels cursos de català. 17.05.12 10.30 Fundació Rafael Masó (Ballesteries, 29), Girona

Jordi Falgàs, director de la Fundació Rafael Masó, Anna Aguiló, presidenta d'Espais Escrits, Yvonne Griley, directora general de Política Lingüística i presidenta del Consorci per a la Normalització Lingüística de Catalunya, i Roser Urra Fàbregas, regidora de l'Ajuntament de Girona.

Sindicació RSS