Home arrow What do we do? arrow Ruta Josep Pla arrow Ruta Josep Pla a Llofriu

Ruta Josep Pla a Llofriu Print E-mail
GRUPS PRÈVIA CONCERTACIÓ:

1 Fundació Josep Pla: audiovisual Josep Pla, viatger (24’)
2 Ruta Josep Pla a Llofriu

Mínim: 20 persones
Preu: 4,50€ /pers.
Cap de setmana i festius: + 20%.
Durada: dues hores aproximadament
Reserva: - 972 30 55 77

ENTRADES INDIVIDUALS:

1 Fundació Josep Pla: audiovisual Josep Pla, viatger (24’)
2 Ruta Josep Pla a Llofriu

Consulteu l'agenda

Preu: 8,00 € i 4,00 € TR3SC i altres descomptes

Durada:
dues hores aproximadament

Llofriu, 2012. Fundació Josep Pla.

La Ruta Josep Pla és un itinerari dissenyat per la Fundació per tal de donar a conèixer als lectors de l’obra de Pla, diversos indrets significativament planians de Palafrugell i l'Empordà. La Ruta té un recorregut marcat per les referències biogràfiques i literàries de l’escriptor.

En aquesta oferta no s’inclouen tots els punts de l’itinerari sinó que es tracta d'un monogràfic en el qual us mostrem el vincle de l’escriptor amb el poble de Llofriu. Passejarem pels racons de la població acompanyats de la literatura de l'autor i descobrirem aquest lligam a partir de la realitat autobiogràfica i de la ficció novel·lística d'El campanaret.

En primer lloc visitarem la Fundació Josep Pla (carrer Nou, 51) on coneixerem els objectius de l’entitat i la documentació que acull. A continuació veurem l'audiovisual de presentació Josep Pla, viatger de Leopold Pomés. Seguidament ens desplaçarem a Llofriu per fer una passejada des del casc antic fins a la Barceloneta. Passarem pel carrer del Ramal, el carrer del Puig Montoriol i el veïnat de Roma. Travessarem la riera i anirem a la plaça de l'Església de Sant Fruitós. Acabarem la ruta a la Barceloneta, on descobrirem els llocs que antigament hi havia hagut l'hostal, la barberia i la ferreria.

“Com que visc habitualment a l'Empordà Petit, a Palafrugell i concretament en una parròquia d'aquesta vila anomenada Llofriu, és natural que gairebé tots els meus viatges comencin per aquest rodal que té espais de paisatge tan bells i des del punt de vista de la meva existència tan inseparables del meu esperit.”

Un petit món del Pirineu. OC XXVII, 450

Recommended