Inici arrow Què fem? arrow Sant Jordi i Flors i Violes

Sant Jordi - Flors i Violes a Palafrugell 2016 Imprimir a/e

• Divendres, 15.04.16 Teatre M. de Palafrugell 19:00
    Lliurament dels premis del 41è Concurs Literari Josep Pla i Francesc Alsius. Amb la participació de Carles Capdevila, periodista

• Divendres, 22.04.16 Biblioteca de Palafrugell 17:30
    Activitat infantil "El quadern gris" (a partir de 5 anys). Places limitades, inscripcions a la Biblioteca.

• Dissabte, 23.04.16

Fundació Josep Pla, tot el dia
    Jornada de portes obertes i taller d'il·lustració "Dibuixa'm un conte!". Gratuït

Fundació Josep Pla 11:00
    Visita guiada a l'exposició permanent. Gratuït. Inscripcions al 972305577 i a

Teatre M. de Palafrugell 16:00 - 20:00
    13a Lectura continuada de Josep Pla. Aquest any, es llegirà el llibre Cartes de més lluny (dins El Nord, OC V, 1967). Apunteu-vos a llegir! La cloenda anirà a càrrec de les alumnes del curs de "Veu i Expressió Oral" de l'Aula de Lletres de Palafrugell dirigides per Sílvia Pedret: Sandra Bisbe, Maria Bruguera, Montse Caussa, Meritxell Daranas, Marta Gallart, Concep Iribarren, Marta Padrós i Mireia Xarau.

• Diumenge, 24.04.16 Of. Turisme de Calella 12:00
    Josep Pla, cuina i paisatge a Tamariu: Ruta Josep Pla a Tamariu i dinar al restaurant El Clot dels Mussols de l'Hotel Tamariu

• I a més a més...

No us perdeu la Sopa de Lletres del carrer de les Quatre Cases, —Ajuda’ns a trobar els adjectius!

Compartiu l'etiqueta #booksandroses! Una iniciativa que difon Sant Jordi al món!

De paraules i de colors és una intervenció artística de Denisse Ferrer i Jordina Juncosa, alumnes de l’Escola d’Art d’Olot, que ens conviden a gaudir d’una experiència diferent en la percepció dels colors extrets de les paraules de Josep Pla. Endinseu-vos en les paraules, imagineu-vos els colors.

Dissabte 30.04

11:00  Concert del Conjunt Instrumental de Guitarra de l’Escola de Música de Palafrugell.

13:00  Concert del Conjunt Instrumental de Corda de l’Escola de Música de Palafrugell.

19:00  De color de... recital a càrrec de les alumnes de Veu i Expressió Oral de l’Aula de Lletres dirigides per Sílvia Pedret: Maria Bruguera, Montse Caussa, Meritxell Daranas, Marta Gallart, Concep Iribarren i Marta Padrós. Amb la col·laboració de Quercus. Jardineria - Decoració.

L’acompanyament musical anirà a càrrec del grup 4Diatònics amb els acordionistes Estel Martí, Marina Plana i Martí Casabó, dirigits per Montserrat Casanova.

Diumenge 01.05

11:00 Ruta Josep Pla per diversos patis de Flors i Violes. Preu: 8€, descomptes: 4€
Informació i reserves: 972 30 55 77 –

12:30 Conversa pública sobre la traducció de Josep Pla a l’anglès a càrrec de Peter Bush, traductor i Àlex Susanna, escriptor.

18:30 De color de...
recital a càrrec de les alumnes de Veu i Expressió Oral de l’Aula de Lletres dirigides per Sílvia Pedret: Maria Bruguera, Montse Caussa, Meritxell Daranas, Marta Gallart, Concep Iribarren i Marta Padrós. Amb la col·laboració de Quercus. Jardineria - Decoració.

I a més a més...