Inici arrow Què fem? arrow Activitats combinades arrow Josep Pla i el paisatge

Josep Pla i el paisatge Imprimir a/e

GRUPS PRÈVIA CONCERTACIÓ:

Josep Pla i el paisatge: combinació de ruta i taller.
Destinada a primària, secundària, batxillerat i adults.

Mínim: 20 persones
Preu: 7,00€ /pers.
Cap de setmana i festius: + 20%
Durada: Dues hores i mitja aproximadament
Reserva: - 972 30 55 77

El Montgrí. Col. Fundació Josep Pla

Us proposem una nova activitat en la qual podeu combinar una passejada literària per una de les nostres rutes habituals (Palafrugell, Calella, Sant Sebastià, Tamariu o Llofriu) acompanyada d’un taller de lectura comprensiva on l’observació, la descripció i la interiorització del paisatge com a pretext literari en serà el fil conductor. Us animem a provar la combinació que us agradi més per aprofundir en el coneixement de la literatura des de la geografia que la va inspirar.

“He nascut a Palafrugell (Empordà Petit) el 8 de març de 1897. La totalitat de la meva sang és empordanesa. El meu paisatge bàsic està comprès entre Puig Son Ric, de Begur, a llevant; les muntanyes de Fitor, a ponent; les illes Formigues a migdia i el Montgrí a tramuntana. Sempre m'ha semblat que aquest país és molt vell i que per sobre hi ha passat tota classe de gent, gent errant i diversa.“

El quadern gris. OC I, 89