Inici arrow Darreres notícies arrow 06.08.15 Presentació revista Descobrir 19:30

06.08.15 Presentació revista Descobrir 19:30 Imprimir a/e

Ens complau convidar-vos a la presentació del número d’agost de la revista Descobrir Catalunya, que conté un ampli reportatge sobre Josep Pla i l’Empordà.

L’acte de presentació, que tindrà lloc el dijous 6 d’agost a la Fundació Josep Pla a les 19.30 h, anirà a càrrec dels escriptors Cristina Masanés i Miquel Martín, el cuiner Isaac Sabrià i Joan Morales, director de la revista..

En la cloenda, Isaac Sabrià, xef del restaurant Sala Gran, oferirà un tast d’alguns dels seus plats: sopa de síndria i tomata amb recuit de Fonteta i mel de les Gavarres; olives farcides de vermut; brandada de bacallà amb garum i anxova de l’Escala, i verat escabetxat amb samfaina.

Sindicació RSS