Inici arrow Darreres notícies arrow 23.09.16 Presentació de llibre. Palafrugell 19:30

23.09.16 Presentació de llibre. Palafrugell 19:30 Imprimir a/e

Ens plau convidar-vos a la presentació del llibre d'Annie Unland Josep Pla i la civilització surera, volum 6 de la col·lecció Àlbum de Records d'Edicions Baix Empordà, que tindrà lloc a la Fundació Josep Pla el proper divendres, 23 de setembre a les 19:30.

La presentació anirà a càrrec de Joan Botey, gestor de suredes de les Gavarres.

També us convidem a veure l'exposició de fotografia històrica"Josep Pla i la civilització surera" comissariada per Annie Unland i dissenyada per Jordi Sàbatque presentem dins el marc de la IX Biennal de Fotografia Xavier Miserach.

Entrada gratuïta a l'exposició del 10 de setembre al 9 d'octubre!

Muntatge fotogràfic a partir de dues imatges:
1. Josep Pla al Pedró de Pals, octubre 1955. Fundació Josep Pla. Col·lecció Frank Keerl Pla.
2. Classificant suro a can Pelayo, dècada del 1920. Arxiu Mas. Procedència Arsmtrong Cork. Col·lecció Paco Dalmau.

Sindicació RSS