Inicio arrow Últimas noticias arrow Sant Jordi i Flors i Violes 2017

Sant Jordi i Flors i Violes 2017 Imprimir E-Mail

. Dissabte, 15 d'abril
Fundació Josep Pla
11:00 Visita guiada a l'exposició temporal "Josep Pla i la civilització surera" 5€
12:15 Ruta Josep Pla al Palafrugell surer 8€
a càrrec d'Annie Unland, comissària de l'exposició

. Diumenge 16 d'abril
MAC Ullastret, 12:00
Ruta Josep Pla a Ullastret. Inscripcions al MAC Ullastret

. Dijous, 20 d'abril
Casa de la Generalitat a Perpinyà, 18:30
Inauguració de l’exposició de fotografia literària “Notes sobre París. Joan Pujol-Creus – Josep Pla”.
Taula rodona “Josep Pla i la Catalunya del nord” a càrrec de Cristina Badosa, biògrafa de Josep Pla i Xavier Pla, director de la Càtedra Josep Pla (UdG, FJP i Grup62).

. Divendres, 21 d'abril
Espai del Peix de Palamós, 19:00
Amics a taula, amb la participació d’Anna Aguiló, directora de la Fundació Josep Pla i presidenta d’Espais Escrits. Organitza: Amics del Museu de la Pesca (Palamós)

. Dissabte, 22 d'abril
Fundació Josep Pla, tot el dia
Jornada de portes obertes i activitat familiar “La llegenda mai escrita”
11:00
Lectura pública dels treballs dels alumnes del taller Escriptures Autobiogràfiques impartit per Raquel Picolo a l’Aula de Lletres de Palafrugell .

. Diumenge, 23 d'abril
Fundació Josep Pla, tot el dia
Jornada de portes obertes i activitat familiar “La llegenda mai escrita”

Teatre M. de Palafrugell 09:30 - 13:30
14a Lectura continuada de Josep Pla. Aquest any, es llegirà el llibre Viatge a Rússia el 1925 dins El nord (Destino, OC V).
Apunteu-vos a llegir!
13:00 Participació dels alumnes del curs "La paraula és viva" de l'Aula de Lletres de Palafrugell impartit per l’actriu, Cristina Cervià: Maria Bruguera. Natàlia Cama, Pere Cama, Anna Ma. Espinosa, Helena Ferrer, Alba García, Eugeni Penalva i Mireia Xarau.

Teatre M. de Palafrugell 19:30
Recital “Terra, vila i mar” a càrrec del guitarrista Toti Soler i l’actor Joan Massotkleiner

. Divendres, 28 d'abril
IES Frederic Martí Carreras
Acte de Lliurament de Premis del XLII Concurs literari Josep Pla, amb la participació de l’escriptora i professora, Núria Esponellà.

Consulteu aquí el programa de Sant Jordi a Palafrugell

Dissabte, 29 d'abril

12:00
Recital “La flaire de la sureda” a càrrec dels alumnes del taller de Lectura en Veu Alta de l’Aula de Lletres de Palafrugell

Maria Bruguera. Natàlia Cama, Pere Cama, Anna Ma. Espinosa, Helena Ferrer, Alba García, Eugeni Penalva i Mireia Xarau,
dirigits per Cristina Cervià, actriu i amb l’acompanyament del violoncel·lista, Daniel Regincós.

19:00
Concert “Flors i Violes puntejant” a càrrec del Conjunt Instrumental de Guitarres de l’Escola de Música de Palafrugell.

Diumenge, 30 d'abril

11:00
Concert “La veu de les violes petites” a càrrec de la secció Piccoli i Petits de la Coral Els Virolets

Dilluns, 1 de maig

"Josep Pla i la civilització surera" 35 €
11:00 Visita guiada a l'exposició temporal de la Fundació Josep Pla
12:15 Ruta Josep Pla al Palafrugell surer
13:45 Dinar de cuina tradicional empordanesa al Centre Fraternal. DESCARREGUEU EL MENÚ
A a càrrec d'Annie Unland, comissària de l'exposició.

18:00

Comparte!