Inici arrow Darreres notícies arrow Flors i Violes. Palafrugell 2017

Flors i Violes. Palafrugell 2017 Imprimir a/e
Dissabte, 29 d'abril

12:00
Recital “Llescar i carrar” a càrrec dels alumnes del taller de Lectura en Veu Alta de l’Aula de Lletres de Palafrugell (Maria Bruguera. Natàlia Cama, Pere Cama, Anna Ma. Espinosa, Helena Ferrer, Alba García, Eugeni Penalva i Mireia Xarau), dirigits per Cristina Cervià, actriu i amb l’acompanyament del violoncel·lista, Daniel Regincós.

19:00
Concert “Flors i Violes puntejant” a càrrec del Conjunt Instrumental de Guitarres de l’Escola de Música de Palafrugell.

Diumenge, 30 d'abril

11:00
Concert “La veu de les violes petites” a càrrec de la secció Piccoli i Petits de la Coral Els Virolets

Dilluns, 1 de maig

"Josep Pla i la civilització surera" 35 €
11:00 Visita guiada a l'exposició temporal de la Fundació Josep Pla
12:15 Ruta Josep Pla al Palafrugell surer
13:45 Dinar de cuina tradicional empordanesa al Centre Fraternal. DESCARREGUEU EL MENÚ
A a càrrec d'Annie Unland, comissària de l'exposició.

18:00
Recital “Llescar i carrar” a càrrec dels alumnes del taller de Lectura en Veu Alta de l’Aula de Lletres de Palafrugell, dirigits per Cristina Cervià, actriu i amb l’acompanyament del violoncel·lista, Daniel Regincós.

Sindicació RSS