Muntatge fotogràfic a partir de dues imatges:
1. Josep Pla al Pedró de Pals, octubre 1955. Fundació Josep Pla. Col·lecció Frank Keerl Pla.
2. Classificant suro a can Pelayo, dècada del 1920. Arxiu Mas. Procedència Arsmtrong Cork. Col·lecció Paco Dalmau.

Dissabte, 5 de gener a les 12:00

Exposició a Fitor: visita guiada

Josep Pla i la civilització surera al mas Cals de Fitor.
Us proposem d’endinsar-vos a les Gavarres fins al mas Cals de Fitor, per fer una visita guiada a l’exposició sobre la història de Palafrugell i l’Empordà:
Diumenge 05.01.19
Preu: 5,00 €
a càrrec d’Annie Unland, comissària.
Cal reserva: 972 30 55 77 – info@fundaciojoseppla.cat

Annie Unland és l’autora del llibre Josep Pla i la civilització surera, volum 6 de la col·lecció Àlbum de Records, publicat per Edicions Baix Empordà amb el suport de la Fundació Josep Pla. L’autora ha fet un excel·lent treball de recopilació i ordenació dels textos de Josep Pla sobre el món del suro, i a la vegada, ha dut a terme una intensa tasca de recerca de testimonis personals i documentals.

L’exposició es podrà visitar divendres, dissabte i diumenge de 10:00 a 14:00, del 9 de setembre de 2018 al 6 de gener de 2019

Vídeo de la presentació a la Fundació Josep Pla del 23.09.16
Vázquez, Eva. L’or de l’alzina. El punt/Avui 6.11.16

L’exposició de fotografia històrica” Josep Pla i la civilització surera“, comissariada per Annie Unland i dissenyada per Jordi Sàbat dins el marc de la IX Biennal de Fotografia Xavier Miserach, va ser la nostra exposició temporal 2016-17.02.12.

Recomanem