Homenatge a Joan Miquel i Avellí (1875-1934)

La Fundació Josep Pla s’adhereix a l’homenatge a Joan Miquel i Avellí (1875 – 1934), industrial surer i mecenes, que s’està preparant a Palafrugell a iniciativa de l’Associació Cultural El Pou d’en Bonet (Revista de Palafrugell) i familiars.La relació de Josep Pla amb Joan Miquel va ser molt intensa, sobretot en els inicis de la carrera professional de l’escriptor. Més tard, Pla li dedicà un homenot que va ser publicat en el seu volum XVI de l’OC, Homenots. Segona sèrie (1970), titulat El senyor Joan Miquel i la industrialització del suro (1875 – 1934).

Llegiu el Manifest de recollida d’adhesions. Podeu adherir-vos-hi individualment o col·lectivament enviant un correu a homenatgejoanmiquel@gmail.com amb les dades següents: Nom i cognoms, DNI o NIF, e-mail i població.

Recomanem