Visita guiada 8 d'octubre de 2022 a les 17 h

Retrats d’un país: Francesc Català-Roca i Josep Pla

En el marc de la commemoració de l’Any Francesc Català Roca, la Fundació Josep Pla participa en la Biennal de Fotografia Xavier Miserachs amb una exposició en què les imatges del fotògraf dialoguen amb els textos de l’escriptor.

Entre els anys cinquanta i setanta, diverses edicions dels volums de Pla Catalunya, Guía de Mallorca, Menorca e Ibiza, La Costa Brava i El que hem menjat es van il·lustrar amb fotografies de Català-Roca. L’exposició explora els fruits d’aquesta relació artística, posant de relleu com els dos autors van aconseguir vincular el retrat fotogràfic i literari per reflectir les peculiaritats d’un país.

Compra en línia

• Ds. 17.09.22 17 h
  • Ds. 08.10.22 17 h

Preu: 6 €TRESC i altres descomptes 3 €