Destacamos

Servicio educativo

Recopilación de bibliografia sobre literatura o paisaje

Archivo de prensa sobre Josep Pla

Archivo de blogs sobre Josep Pla

Traducciones de libros de Josep Pla

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
Contraban amb lletra grossa

Surt a la venda una nova edició de Contraban dins la col·lecció Lectura Plus d'Edicions 62. Es tracta d'una edició amb lletra gran de manera que la lectura és accessible a totes aquelles persones que tenen dificultats per llegir la tipografia convencional per motius diversos.

come  Aquella casa del Pianc de Cadaqués fou una de les primeres que en el curs de la meva vida he tingut llogades.  tes

Contraban dins Aigua de mar OC II p 308

El quadern gris de Joan Ollé

Joan Ollé El quadern gris

Una adaptació al teatre d'El quadern gris de Joan Ollé i Carles Guillén, amb Joan Anguera, Ivan Benet i Montserrat Carulla, es podrà veure els dies 23 i 24 d'octubre dins el marc de Temporada Alta al Teatre de Salt, i el diumenge 25 d'octubre a les 19:00 al Teatre Municipal de Palafrugell. Es tracta d'una coproducció d'El Canal. Centre d'Arts Escèniques Salt/Girona i el Grec'09 Festival de Barcelona.

come  Després sortim a parlar de la seva darrera estada a Barcelona. En el curs dels viatges que com a botiguer ha de fer a la capital, no deixa mai d'anar a veure les millors "funcions" de teatre de cada moment. Quan recorda les últimes que veié, s'indigna, vocifera, perd els estreps.

─ Això que facin pagar per veure coses reals, coses que passen cada dia, coses que es poden mirar obrint simplement la finestra, és intolerable, indigne... ─ diu ─. No penso pas tornar mai més al teatre. Hi he fet creu.    tes

El quadern gris. OC I p 119

V Seminari sobre Patrimoni Literari i Territori
V Seminari

La memoria indirecta como memoria literaria.

Fecha: 16 i 17 d'octubre de 2009
Lugar: Folgueroles
Inscripción: gratuïta

Espais Escrits

En la línia de lo que planteó Pierre Nora a proposito de los lieux de memoire, proponemos buscar estrategias para poder aplicar este concepto tambien a la literatura. Localizar y individualizar los espacios patrimoniales de la literatura catalana no se diferencia nada de la identificación de los lugares de la historia o de los lugares del recuerdo.

12.09.09 Josep Pla a Sant Aniol de Finestres 11:00

L'Associació Salvem Sant Aniol de Finestres us convida a participar de la lectura de fragments del llibre Un petit món del Pirineu acompanyats de música d'acordió i una taula rodona amb testimonis de les estades de Josep Pla a la Vall del Llémena.

Document informatiu

Document resum pdf

Oferta de guiatges per al curs 2009-10
Oferta d'activitats guiades als centres formatius: des d'infantil fins a formació d'adults. Organitzeu el vostre grup!

<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Siguiente > Final >>

Resultados 106 - 120 de 167