Destacamos

Servicio educativo

Recopilación de bibliografia sobre literatura o paisaje

Archivo de prensa sobre Josep Pla

Archivo de blogs sobre Josep Pla

Traducciones de libros de Josep Pla

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
V Seminari sobre Patrimoni Literari i Territori
V Seminari

La memoria indirecta como memoria literaria.

Fecha: 16 i 17 d'octubre de 2009
Lugar: Folgueroles
Inscripción: gratuïta

Espais Escrits

En la línia de lo que planteó Pierre Nora a proposito de los lieux de memoire, proponemos buscar estrategias para poder aplicar este concepto tambien a la literatura. Localizar y individualizar los espacios patrimoniales de la literatura catalana no se diferencia nada de la identificación de los lugares de la historia o de los lugares del recuerdo.

12.09.09 Josep Pla a Sant Aniol de Finestres 11:00

L'Associació Salvem Sant Aniol de Finestres us convida a participar de la lectura de fragments del llibre Un petit món del Pirineu acompanyats de música d'acordió i una taula rodona amb testimonis de les estades de Josep Pla a la Vall del Llémena.

Document informatiu

Document resum pdf

Oferta de guiatges per al curs 2009-10
Oferta d'activitats guiades als centres formatius: des d'infantil fins a formació d'adults. Organitzeu el vostre grup!

24.07.09 Presentació "Una màquina d'espavilar ocells de nit" de Jordi Lara 19:30

Lara

El passat divendres, 24 de juliol, va tenir lloc la presentació del llibre Una màquina d'espavilar ocells de nit de Jordi Lara, publicat per Edicions de 1984.

La presentació va anar a càrrec de Joan Domènech i Moner, historiador i articulista sobre el món de la sardana.

M.S. "Escriptors TV: Jordi Lara" Vilaweb, 15.07.09

Escolteu les intervencions

Cartes Meridionals de Lisboa Zentral Cafè

Lisboa Zentral Cafè

El proper diumenge 26 de juliol a les 22:00 dins el marc del Festival de Músiques de Torroella de Montgrí podreu veure l'espectacle Cartes meridionals, basat en el llibre de Josep Pla que porta el mateix títol.

Baltasar Porcel, in memoriam

Pati de la Fundació Josep Pla, carrer Nou, 51, Palafrugell. 01.07.09

Reproducció d'una ploma de Josep Pla utilitzada en la instal·lació "Josep Pla. El escritor y el hombre" que va tenir lloc l'abril de 2008 al Caixa Forum de Madrid, i que va ser comissariada per Baltasar Porcel.

cometes  A quarts de cinc arriba Baltasar Porcel. Content de veure'l. Amb la barbeta negra, està magnífic. Tenim una llarga conversa sobre tots els aspectes. Molt agradable. No defuig pas la possibilitat de fer una biografia per al premi instituït per Vergés -de 500. Parlem tres hores seguides. Ve Pere amb el cotxe. Continuem parlant, ara de Mallorca. Anem a Palafrugell.   cometes

"22 de gener de 1968, dilluns. El mas " dins Notes per a un diari . OC XXXIX p. 575

<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Siguiente > Final >>

Resultados 106 - 121 de 165