Destacamos

Servicio educativo

Recopilación de bibliografia sobre literatura o paisaje

Archivo de prensa sobre Josep Pla

Archivo de blogs sobre Josep Pla

Traducciones de libros de Josep Pla

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
34è Concurs Literari Josep Pla

L'IES Frederic Martí i Carreras de Palafrugell convoca el 34è Concurs Literari Josep Pla en el qual hi poden prendre part tots els alumnes d'ESO i Batxillerat dels IES dels Països Catalans. Consulteu les bases.
L'acte de lliurament de premis serà el 24.04.09 en el qual Jordi Llovet, catedràtic de "Teoria de la Literatura i Literatura Comparada" de la UB, parlarà sobre "Pla i Baudelaire"

Novetats editorials

Presentació de Big Jack, el Sanguinari d'Àngel Ferran. 05.12.08, 19:30

Miquel Sitjar
President
Lluís Medir
Joaquim Torra
Director

El passat 5 de desembre, es va fer la presentació de Big Jack, el Sanguinari d'Àngel Ferran i Corominas, amb pròleg de Montserrat Lunati, professora de Literatura Contemporània i Cinema a la Universitat de Cardiff (País de Gal·les, Gran Bretanya).

La presentació va anar a càrrec de Xavier Pla, professor de Literatura Catalana Contemporània a la Universitat de Girona i Joaquim Torra, director d'Ed. A Contra Vent.

Clica aquí per sentir els àudios de la presentació.

Oferta Clubs de Lectura
Nova oferta per a les Biblioteques i els Clubs de Lectura:
 la lectura d'Un viatge frustrat i la visita guiada a l'exposició temporal "Pla, l'Hermós i companyia"

Reedició de Vida de Manolo en castellà

Libros del Asteroide publica una nova i millorada traducció al castellà de Vida de Manolo, una biografia de l'escultor Manolo Hugué en primera persona escrita en poques setmanes a partir de les converses que mantingué amb Josep Pla a Prats de Molló l'estiu de 1927. L'escriptor, que era 25 anys més jove que Hugué, l'admirava profundament, no només per ser un gran artista i una persona excepcional, si no també perquè compartien una mateixa filosofia de vida.

Amat, Jordi. "Prólogo" dins Vida de Manolo. Barcelona: Libros del Asteroide, 2008
Grau, Abel. "Vida de un pícaro contada (casi) por sí mismo". El país, 22.10.08
Riaño, Peio H. "Una biografía para dos vidas". Público, 20.10.08

El quadern gris en anglès
El quadern gris es traduirà a l'anglès

L'editorial nord-americana New York Review of Books ha comprat els drets per a la traducció d'El quadern gris a l'anglès, prevista de publicar d'aquí dos anys.

Barnils, Andreu: "'El quadern gris' es tradueix per primera vegada a l'anglès". Vilaweb, 08.10.08

<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Siguiente > Final >>

Resultados 121 - 136 de 164