Destacamos

Servicio educativo

Recopilación de bibliografia sobre literatura o paisaje

Archivo de prensa sobre Josep Pla

Archivo de blogs sobre Josep Pla

Traducciones de libros de Josep Pla

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
elquaderngris.cat

Dissabte 8 de març, es posa en marxa
el blog
www.elquaderngris.cat

A partir del 8 de març i durant dos anys, el text del dietari de Josep Pla anirà apareixent al blog el mateix dia en què es pot llegir l'anotació el 1918 i 1919, però 90 anys després.

Vols rebre les anotacions que Pla va fer a El quadern gris al teu correu electrònic?

Subscriu-t’hi !

L'Internauta. Catradio. 01.03.08

Vàzquez, Eva. "Pla ingressa en la comunitat de blocs en els noranta anys d'«El quadern gris» . El punt, 05.03.08

És una iniciativa de
Xarxa de Mots

Visita del Conseller de Cultura

Joan Manuel Tresserras, Miquel Sitjar, president de la FJP i director del ST de Cultura a Girona, Lluís Medir, alcalde de Palafrugell i Anna Aguiló, directora de la FJP.

Dissabte, 16.02.08, el Conseller de Cultura i Mitjans de Comunicació, Joan Manuel Tresserras, va fer una visita exhaustiva a les instal·lacions de la Fundació Josep Pla i al mas Pla de Llofriu.

Bataller, Jordi. "Tresserras visita la Fundació Josep Pla i el mas on va viure l'escriptor empordanès". Avui, 16.02.08

Ales o Sabates. Verdaguer o Pla

Recital poètic

Ales o Sabates. Verdaguer o Pla
per Anna Maluquer

© Xavier Miserachs          © Ramon Casas.

Descobriu la força del diàleg entre dos genis
de la llengua i la literatura catalanes.

INFORMACIÓ AMPLIADA

Concerteu
l'activitat
A les vostres
instal·lacions
a la Fundació
Josep Pla

info[a]fundaciojoseppla.cat

Preu :120’00 € + quilometratge
Durada: una hora

Grups: mínim 30 persones
Preu : 4’00 €/pers.
Durada: una hora

"Dietari de 1973" de JM. Castellet

Miquel Sitjar i Serra
President

Pilar Beltran
Editora

Presentació de Dietari de 1973 de Josep M. Castellet, escriptor, editor i crític literari.

L’acte va tenir lloc el dissabte, 9 de febrer, a les 19:30 a la Fundació Josep Pla. La presentació va anar a càrrec de Xavier Pla, professor de la Literatura Catalana Contemporània de la Universitat de Girona i patró de la Fundació Josep Pla

Escolteu les intervencions de Xavier Pla i Josep Maria Castellet en format àudio.

Jaume I. 800 anys

El rei Jaume I emprengué la conquesta de Mallorca amb elements sobretot catalans (...) El rei es posà en marxa, del port de Salou, el 5 de setembre de 1229. El rei era ros, tenia vint-i-un anys i tota la mar era blanca de veles.

Cadaqués, dins Un petit món del Pirineu, OC XXVII

Assemblea anual d'Espais Escrits

Josep Sampera, Montserrat Caba, Maria Ocaña, Dolça Tormo, Albert Pujol, Núria Grau, Mercè Centelles, Glòria Granell, Anna Aguiló, Adelais de Pedrolo, Carme Torrents i Montserrat Comas. Jardins Mercè Rodoreda, IEC. Barcelona, 28 de gener de 2008

Dilluns passat, dia 28 de gener, va tenir lloc l’Assemblea anual d’Espais Escrits. Xarxa del Patrimoni Literari Català a l’Institut d’Estudis Catalans, seu de l’entitat associada amfitriona d’enguany, la Fundació Mercè Rodoreda.

<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Siguiente > Final >>

Resultados 136 - 151 de 164