Destaquem

Servei educatiu de la Fundació Josep Pla

Catàleg Biblioteca Josep Pla

Recull bibliogràfic sobre literatura i paisatge

Arxiu de premsa sobre Josep Pla

Arxius de posts a internet sobre Josep Pla

Notes de premsa sobre l'activitat de la FJP

Pla en altres llengües

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
Presentació "Fer-se totes les il·lusions possibles"

Mireu-vos els videos de les presentacions a la Fundació i a l'Ateneu Barcelonès del llibre inèdit de Josep Pla

Fer-se totes les il·lusions possibles i altres notes disperses.

Brucet, C. i Geronès, E. "Fer-se totes les il·lusions possibles", nou volum amb textos inèdits de Josep Pla". Telenotícies TV3, 21.11.17

Recull de premsa

Kale estua: traducció d' "El carrer Estret" a l'èuscar

L'editorial igela publica una edició d' "El carrer Estret" a l'èuscar amb traducció de Jexux Mari Zalakain

Artola, Amalia. "Nothomb eta Pla euskarara ekarri ditu Igela argitaletxeak" Gara, 07.1117
Ibargutxi, Fèlix. "Josep Pla eta Amélie Nothomb, Igela argitaletxearen gonbidatuak " El Diario Vasco, 06.11.17
Sarasola, Ainhoa. "Josep Plaren lan bat eta Amelie Nothomben beste bat ekarri dituzte euskarara". Berria, 08.11.17

II Premi de conte curt ES CÒDOL

Es convoca la segona edició del premi literari de Calella, "Premi de conte curt ES CÒDOL".

Consulteu-ne les bases aquí.

Oferta per als Casals d'estiu

Oferta especial Casals 2017

Les activitats educatives de la Fundació Josep Pla també són adequades a les vostres programacions de lleure i oci per aquest estiu.
I a més a més, ens adaptem a les vostres necessitats. Truque-nos al 972305577.

Llegiu-ne més...

Oferta Servei Educatiu. Curs 2016-17

Consulteu l'oferta del Servei Educatiu

Nova activitat
2016-17!

Visita guiada a l'exposició de fotografia històrica
Josep Pla i la civilització surera

Josep Pla descriu la revolució que va suposar el suro a Palafrugell amb l’expressió “civilització surera”. Coneixeu tots els factors que hi van intervenir? ...el suro, les suredes, els artesans, els empresaris, els obrers, el mercat internacional... tot plegat, una manera de viure.

Aquest curs 2016-17 us oferim la possibilitat de conèixer el món del suro a Palafrugell a través de l’obra literària de Josep Pla i d’una mostra de fotografia històrica.

Durada aprox.: una hora
Núm. alumnes: màxim 20 alumnes per grup
Preu especial: 2,00 € per alumne (fins el 8 de maig de 2017)
Nivells: primària, secundària i batxillerat

50 anys d'El quadern gris (1966-2016)

Aquest mes d'abril ha fet 50 anys de la publicació d'El quadern gris. Us proposem diverses activitats que podeu organitzar tot l'any amb concertació prèvia.

Info: 972305577 -

• CLUB DE LECTURA. El quadern gris
    El Servei de Biblioteques del la Generalitat de Catalunya i Espais Escrits, Xarxa del Patrimoni Literari Català ofereixen als clubs de lectura de les biblioteques de Catalunya la possibilitat de demanar una dinamització d'una sessió dedicada a la lectura d'un autor clàssic de la literatura catalana. Demaneu la dinamització d'El quadern gris a

• TALLERS EDUCATIUS
    El quadern gris, comencem un dietari! (de 5 a 10 anys)
    El quadern gris
    , un blog del s. XX (d'11 a 14 anys)
    Us fem dues propostes que posen en valor l'escriptura del jo, amb l'excusa del contenidor, una llibreta personalitzada o un blog a internet. A la Fundació Josep Pla o al centre educatiu. Feu el vostre encàrrec!

• VISITA GUIADA El quadern gris, un taller d'escriptura
    Us proposem una visita a la nostra exposició permanent per descobrir el procés d'elaboració de l'obra més important de Josep Pla. Concerteu la vostra visita!

• Llegiu el BloQG, El quadern gris de Josep Pla, convertit en un blog del s. XXI!

<< Début < Précédente 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Suivante > Fin >>

Résultats 16 - 31 sur 174