Destaquem

Servei educatiu de la Fundació Josep Pla

Catàleg Biblioteca Josep Pla

Recull bibliogràfic sobre literatura i paisatge

Arxiu de premsa sobre Josep Pla

Arxius de posts a internet sobre Josep Pla

Notes de premsa sobre l'activitat de la FJP

Pla en altres llengües

Butlletí

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
Josep Pla al Tabarín. Fins al 31 de juliol

Festa Major de Palafrugell

Dijous, 14 de juliol 19.00 Sala d’exposicions del TMP.

Inauguració de Josep Pla al Tabarín:
. Fotografia de Robert de la Cruz, Pere Artigas i Jordi Ramisa, “3peus fotografia”.
. Fotografia de Jaume Ferrer Massanet (Arxiu Municipal de Palafrugell)
. Text de Josep Pla
Fins al 31 d’agost

Dijous, 21 de juliol, 19:30 Fundació Josep Pla

Presentació del vi Gris15 Homenatge a Josep Pla, monovarietal ecològic de Vins de Taller, a càrrec d’Antoni Falcón, viticultor.

El restaurant Pa i Raïm de Palafrugell oferirà diversos tastets per maridar amb el vins proposats

Tot plegat, acompanyat d'una lectura de textos de Josep Pla a càrrec de Mireia Xarau (FJosepPla).

GRIS 15
”Rillette” de sardines amb germinat de ceba
  BASEIA 15
Dau de Salmó fumat amb tártara i caviar d'arengada
  SIURÀ 11 Formatge “Sant Galderic Petit”, Mas Borni. Llagostera
  LEA 15
Brunyols amb confitura de tomata

Confirmeu l'assistència al 972305577 o
Aforament limitat.
Activitat gratuïta

20.11.15 Pla i Gaziel. Taula Rodona 19:30

Ens plau convidar-vos a la taula rodona "Pla-Gaziel. Dos homenots cara a cara" que tindrà lloc el proper divendres, 20 de novembre a les 19:30. Intervindran Francesc-Marc Àlvaro (escriptor i periodista), Manuel Llanas (professor de la Universitat de Vic) i Xavier Pla (director de la Càtedra Josep Pla).

Procedència: Biblioteca de Catalunya. Barcelona

Felicitem Peter Bush

La Fundació Josep Pla es complau a felicitar Peter Bush, traductor d'"El quadern gris" a l'anglès, entre altres obres de la literatura catalana, que ha estat distingit per la Generalitat de Catalunya amb la Creu de Sant Jordi.

"Lluís Pasqual, Mercè Sampietro, Carles Vilarrubí i Peter Bush, entre les Creus de Sant Jordi". Vilaweb, 14.04.15

La vida lenta 12.12.14 Presentació. Palafrugell 19:30
Ens plau convidar-vos a l'acte de presentació del llibre inèdit de Josep Pla

La vida lenta (Notes per a tres dietaris, 1956, 1957, 1964)

que tindrà lloc a la Fundació Josep Pla el proper divendres, 12 de desembre a les 19:30. Intervindran Emili Rosales, director editorial de Grup 62 i Destino, Xavier Pla, curador de l'edició i director de la Càtedra Josep Pla i Xavier Rocas, secretari del Patronat de la Fundació Josep Pla i regidor de l'Ajuntament de Palafrugell.

Recull de premsa

Homenatge a Joan Miquel i Avellí (1875-1934)
La Fundació Josep Pla s’adhereix a l’homenatge a Joan Miquel i Avellí (1875 – 1934), industrial surer i mecenes, que s’està preparant a Palafrugell a iniciativa de l’Associació Cultural El Pou d’en Bonet (Revista de Palafrugell) i familiars.

La relació de Josep Pla amb Joan Miquel va ser molt intensa, sobretot en els inicis de la carrera professional de l’escriptor. Més tard, Pla li dedicà un homenot que va ser publicat en el seu volum XVI de l’OC, Homenots. Segona sèrie (1970), titulat El senyor Joan Miquel i la industrialització del suro (1875 – 1934).

Llegiu el Manifest de recollida d’adhesions. Podeu adherir-vos-hi individualment o col·lectivament enviant un correu a amb les dades següents: Nom i cognoms, DNI o NIF, e-mail i població.

<< Début < Précédente 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Suivante > Fin >>

Résultats 16 - 30 sur 168