Destacamos

Servicio educativo

Recopilación de bibliografia sobre literatura o paisaje

Archivo de prensa sobre Josep Pla

Archivo de blogs sobre Josep Pla

Traducciones de libros de Josep Pla

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
09.02.13 Presentació El quadern gris - Narcís Garolera
El quadern gris. Edició de Narcís Garolera Ens plau convidar-vos a la presentació de la nova edició revisada d'El quadern gris que tindrà lloc el proper dissabte 9 de febrer a les 19:30 a la Fundació Josep Pla.

La presentació anirà a càrrec de Narcís Garolera, filòleg i responsable de la revisió, Jordi Cornudella, editor Grup 62, i Jordi Pujol i Cofan, amic de l'escriptor i bon coneixedor de la seva obra.

15.03.13 Presentació Per França i Anglaterra - Joan Safont
Per França i Anglaterra. Joan Safont
Ens plau convidar-vos a la presentació del llibre Per França i Anglaterra. La I Guerra Mundial dels aliadòfils catalans de Joan Safont a l'editorial A Contra Vent, que tindrà lloc el proper divendres 15 de març a les 19:30 a la Fundació Josep Pla.

La presentació anirà a càrrec de Carme Fenoll, cap del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya.

20.04.13 Presentació "Josep Pla i l'invent "Costa Brava" - David Viñas
Josep Pla i l'invent Costa Brava
Ens plau convidar-vos a la presentació del llibre de David Viñas, Josep Pla i l'invent "Costa Brava" (Fragments d'una fascinació) de l'editorial A Contra Vent, que tindrà lloc el proper dissabte 20 d'abril a les 19:30 a la Fundació Josep Pla.

La presentació anirà a càrrec de Carles Capdevila, periodista i director del diari Ara.

30.06.12 Presentació "Amb el corrent de proa" Palafrugell 19:30
Amb el corrent de proa. Les vides polítiques de Jaume Vicens Vives
Ens plau convidar-vos a la presentació del llibre

Amb el corrent de proa. Les vides polítiques de Jaume Vicens Vives
de Cristina Gatell i Glòria Soler, publicat per Quaderns Crema.

que tindrà lloc el proper dissabte 30 de juny a les 19:30, a la Fundació Josep Pla.

El llibre inclou la transcripció de la correspondència entre J. Vicens i J. Pla (1952-1960) i l’informe de J Pla sobre les seves converses amb J. Tarradellas (1960), documentació procedent de l’Arxiu J. Vicens i de la Fundació J. Pla, col. Frank Keerl.

L’acte de presentació anirà a càrrec de J. Vallcorba (Q. Crema).

Ressenya d'una excursió a Llançà (1913)
Ressenya excursió Llança 1913 Josep Pla
El professor Carles Stern dóna a conèixer a la revista Metastasi un document inèdit de Josep Pla trobat al laboratori de geologia de l'Institut Jaume Vicens Vives de Girona. Primeres pàgines en pdf

"Carles Stern i els papers de Pla". Metastasi, juliol 13, butlletí de la Fundació Institut Jaume Vicens i Vives de Girona