Destacamos

Servicio educativo

Recopilación de bibliografia sobre literatura o paisaje

Archivo de prensa sobre Josep Pla

Archivo de blogs sobre Josep Pla

Traducciones de libros de Josep Pla

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
23.04.11 Lectura a Girona 11:00
Primera eduició del Girona de Josep Pla
Lectura pública del llibre de Josep Pla Girona, un llibre de records, en els 60 anys de la primera edició.

Hora: 11h a 18 h
Lloc: Plaça dels Mercaders*
Organitza: Centre Cultural la Mercè i Casa de Cultura de Girona
Inscripcions per la lectura: Casa de Cultura 972 202013

Exposició a Barcelona: Les ciutats europees de Josep Pla

"A Stendhal li interessà sobretot el que passà successivament per davant dels seus ulls, absolutament tot." OC IX, 304

L'exposició "Les ciutats europees de Josep Pla" es podrà veure al Palau Robert de Barcelona fins el 14 de novembre. L'exposició que presenta la Generalitat de Catalunya ha estat organitzada amb el suport de la Fundació Josep Pla i el patrocini de l'Institut Ramon Llull.

Catàleg “Les ciutats europees de Josep Pla”

Vídeo Palau Robert

L'edat d'or del periodisme català

Del 14 al 16 de setembre l’Institut de Llengua i Cultura Catalanes i la Càtedra Josep Pla de la Universitat de Girona organitzen el Seminari Internacional Coses vistes, coses llegides. L’edat d’or del periodisme literari a Catalunya, Espanya i Europa (1906-1936)

Estudiosos del periodisme d'entreguerres, a la Càtedra Josep Pla. Telenotícies TV3, 15.09.11
Fotos i videos del Seminari

Josep Pla i el món digital

La Càtedra Josep Pla (UdG, FJP, Grup62) va organitzar, del 4 al 6 de juliol a la Fundació Josep Pla, el curs d'estiu "Josep Pla i el Món Digital" dirigit a professorat, estudiants i professionals del món de la cultura interessats en l'aplicació de les noves tecnologies en l'àmbit de les humanitats i les ciències socials. Programa i matrícula: Fundació Universitat de Girona.

Miquel Pairolí, in memoriam

Pairolí

"Pla no pertany a cap "isme", per més esforços que facin per encaixar-lo en un o altre. Sempre el peu és més gros que la sabata. L'únic "isme" de Pla és el sentit comú literari, que és l'"isme" a què pertanyen els autors més lúcids i capaços en matèria de creació de totes les èpoques, llengües i cultures"

Miquel Pairolí. La geografia íntima de Josep Pla.
Barcelona: Ed. La Campana, 1996, p. 16-17

Vàzquez, Eva. "Tot són escaires". El Punt, 07.07.11
Garcia, Salvador. "El senyor Pairolí i el senyor Pla". El Punt, 07.07.11
El rellotge s'ha aturat”. El Punt, 07.07.11

Premi Nostromo dedicat a Josep Pla

L'Associació d'Amics de Nostromo ha acordat convocar el XV Premi Literari Nostromo dedicat a Josep Pla. Consulteu les bases.

<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Siguiente > Final >>

Resultados 61 - 76 de 165