Destacamos

Servicio educativo

Recopilación de bibliografia sobre literatura o paisaje

Archivo de prensa sobre Josep Pla

Archivo de blogs sobre Josep Pla

Traducciones de libros de Josep Pla

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
Lectura de tesi doctoral sobre Josep Pla

El proper divendres 18.02.11 a les 11:00, Jesús Revelles Esquirol llegirà la 7a. tesi doctoral sobre Josep Pla:

"DIRECCIÓ LISBOA: PORTUGAL EN LA VIDA I L’OBRA DE JOSEP PLA"

Tesis anteriors

Las ciudades europeas de Josep Pla

La exposición "Las ciudades europeas de Josep Pla" que puede verse en Espai Catalunya Europa de Bruselas, se prorroga hasta el día 29 de abril. La exposición que presenta la Generalitat de Catalunya ha sido organizada con la colaboración de la Fundació Josep Pla y el patrocinio del Institut Ramon Llull.

Nota de premsa
Catàleg “Les ciutats europees de Josep Pla”

Novetats

“Any nou, vida la de sempre”
                                                   Josep Pla. Les hores, OC XX, 16

Darreres notícies:

• Prorroguem l’exposició temporal Jaume Vicens i Vives – Josep Pla. Complicitats fins al 13 de març
  • A partir d’ara, demaneu-nos la visita guiada a les exposicions permanent i temporal per qualsevol dia i hora. Truqueu-nos! 972 30 55 77
  • Hem fet ja els 5.000 amics al Facebook així que, a partir d’ara, ens trobareu en una nova pàgina: seguiu-nos-hi!
  • El quadern gris de Joan Ollé al teatre Romea, del 25.01.11 al 13.02.11
  • El quadern gris de Joan Ollé al teatre Jardí de Figueres el 25.02.11. Sortida d’autocar de Palafrugell més entrada al teatre: 20€. Inscriviu-vos a la Biblioteca de Palafrugell.

36è Concurs Literari Josep Pla

L'IES Frederic Martí Carreras convoca el 36è Concurs Literari Josep Pla, dirigit als alumnes del instituts públics dels Països Catalans. Feu-ho córrer!

16.11.10 Ferrater, G. "Tres prosistes" 19:00

Tres prosistes: Pla, Ruyra i Català

Biblioteca Municipal de Palafrugell

El passat dimarts 16.11.10 a les 19:00, a la Biblioteca Municipal de Palafrugell va tenir lloc la presentació de

Tres prosistes de Gabriel Ferrater

El llibre transcriu les conferències que Gabriel Ferrater va fer sobre Joaquim Ruyra, Víctor Català i Josep Pla, durant el curs 1966-67. També incorpora un apèndix amb un informe de Gabriel Ferrater sobre la conveniència de la publicació en anglès d'El quadern gris.

" [...] Pla té una consciència perfecta del que és la diferència entre una llengua escrita i una llengua parlada i sap [...] convertir la seva llengua parlada, graciosíssima, divertidíssima, en justament llengua escrita."
Ferrater, Gabriel.Tres prosistes. Barcelona: Empúries, 2010, p. 96

Veure vídeo

Grup 62, la Universitat de Girona i la Fundació Josep Pla presenten al mas Pla la Càtedra Josep Pla, amb seu a la UdG i seu territorial a la Fundació Josep Pla de Palafrugell.

Per altra banda, Edicions Destino de Grup 62 reprèn l'edició de l'Obra Completa de Josep Pla amb el sistema d’impressió a comanda (print on demand). Llegir més...

<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Siguiente > Final >>

Resultados 76 - 91 de 165