Destacamos

Servicio educativo

Recopilación de bibliografia sobre literatura o paisaje

Archivo de prensa sobre Josep Pla

Archivo de blogs sobre Josep Pla

Traducciones de libros de Josep Pla

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
Josep Valls

Josep Valls, escriptor, periodista i patró de la Fundació Josep Pla, publica el llibre Plats de Pla. Un lligat d'històries a la Vall del Llémena (Fundació Valvi) amb fotografies de Miquel Ruiz.

Joan Alcover (1858 - 1926)
Alcover

L'Obra Cultural Balear presenta a Can Alcover la reedició de l'homenot de Josep Pla, Joan Alcover (1858-1926). La presentació tindrà lloc el dia 29 de gener a les 20:00 i comptarà amb la participació de Xavier Pla, Damià Pons i Jaume Mateu.

Joan Alcover. C. 1922. Arxiu Lleonard Muntaner

La Garoinada a Palafrugell
garoinada

Arriba la temporada de garoines i a Palafrugell comença la campanya gastronòmica de La Garoinada.

Amb el "cap de setmana de garoinada" rebreu entrades per entrar a la Fundació Josep Pla de franc.

Seminari sobre Josep Pla
Events

El dia 4 de gener va començar el seminari de doctorat a la Universitat de Stanford titulat Josep Pla: From Journalism to literature, a càrrec de Joan Ramon Resina, professor de literatures ibèriques i comparada de la Universitat d’Stanford, Califòrnia.

La frase del dia d'Espais Escrits

Xarxa de patrimoni literari català

No us perdeu el nou cercador de la frase del dia d'Espais Escrits: Guimerà, Desumvila, Salvador, Pujols, Foix, Verdaguer, Brossa, Fuster, Maragall, Oliver, Vinyoli, Soler, Palau, Pla, Pedrolo, Manent, Vayreda, Martí i Pol, Oller i Masó

<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Siguiente > Final >>