Destacamos

Servicio educativo

Recopilación de bibliografia sobre literatura o paisaje

Archivo de prensa sobre Josep Pla

Archivo de blogs sobre Josep Pla

Traducciones de libros de Josep Pla

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
La Biblioteca de Catalunya presenta la digitalización completa de las tres etapas de Destino, de 1937 a 1985, dento del portal ARCA.

Salvador Espriu: 25 anys - La pell de brau: 50 anys

He pogut a penes fullejar –encara inèdit- l’últim llibre de versos de Salvador Espriu. Es titula “La pell de brau” i m’ha semblat una descripció d’una dramàtica actualitat, feta amb una excepcional qualitat sensible i intel·lectual. Seguint un sentit ja perfectament marcat en l’obra anterior, el poeta s’encara amb el seu propi temps, amb la realitat que té davant dels ulls –amb la realitat crua, abrupta, miserable.

Pla, Josep. Salvador Espriu (1959) dins Homenots. Quarta sèrie. Barcelona: Destino, OC XXIX, 1975 p.241

@FJosepPla

1 de febrer: follow a museum day

Visiteu el nostre recentment estrenat compte de twitter: podeu seguir-nos i, aquest dilluns 1 de febrer, recomenar museus amb el hashtag #followamueseum

Incorporacions Biblioteca 2009

Actualització de les incorporacions de l'any 2009 a la Biblioteca de la Fundació Josep Pla.

Josep Pla a la Itàlia mediterrània

Dins el cicle de conferències LITERATURA I VIATGE: UN ESPAI PER A LA CONEIXENÇA I L’INTERCANVI, la Universitat de les Illes Balears oferix el dia 04.02.10 la conferència Josep Pla a la Itàlia mediterrània a càrrec de Patrizio Rigobon professor de literatura catalana i espanyola a la Universitat Ca’Foscari de Venècia.

L'Empordà dels escriptors

Jaume Guillamet, professor de periodisme de l'Universitat Pompeu Fabra, publica el llibre L'Empordà dels escriptors (L'Avenç).

<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Siguiente > Final >>

Resultados 91 - 106 de 167