Destaquem

Servei educatiu de la Fundació Josep Pla

Catàleg Biblioteca Josep Pla

Recull bibliogràfic sobre literatura i paisatge

Arxiu de premsa sobre Josep Pla

Arxius de posts a internet sobre Josep Pla

Notes de premsa sobre l'activitat de la FJP

Pla en altres llengües

Butlletí

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
La Biblioteca de Catalunya presenta la digitalització completa de les tres etapes de Destino, de 1937 a 1985, dins el portal ARCA.

Salvador Espriu: 25 anys - La pell de brau: 50 anys

He pogut a penes fullejar –encara inèdit- l’últim llibre de versos de Salvador Espriu. Es titula “La pell de brau” i m’ha semblat una descripció d’una dramàtica actualitat, feta amb una excepcional qualitat sensible i intel·lectual. Seguint un sentit ja perfectament marcat en l’obra anterior, el poeta s’encara amb el seu propi temps, amb la realitat que té davant dels ulls –amb la realitat crua, abrupta, miserable.

Pla, Josep. Salvador Espriu (1959) dins Homenots. Quarta sèrie. Barcelona: Destino, OC XXIX, 1975 p.241

@FJosepPla

1 de febrer: follow a museum day

Visiteu el nostre recentment estrenat compte de twitter: podeu seguir-nos i, aquest dilluns 1 de febrer, recomenar museus amb el hashtag #followamueseum

Incorporacions Biblioteca 2009

Actualització de les incorporacions de l'any 2009 a la Biblioteca de la Fundació Josep Pla.

Josep Pla a la Itàlia mediterrània

Dins el cicle de conferències LITERATURA I VIATGE: UN ESPAI PER A LA CONEIXENÇA I L’INTERCANVI, la Universitat de les Illes Balears oferix el dia 04.02.10 la conferència Josep Pla a la Itàlia mediterrània a càrrec de Patrizio Rigobon professor de literatura catalana i espanyola a la Universitat Ca’Foscari de Venècia.

L'Empordà dels escriptors

Jaume Guillamet, professor de periodisme de l'Universitat Pompeu Fabra, publica el llibre L'Empordà dels escriptors (L'Avenç).

<< Début < Précédente 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Suivante > Fin >>

Résultats 91 - 106 sur 167