Destacamos

Servicio educativo

Recopilación de bibliografia sobre literatura o paisaje

Archivo de prensa sobre Josep Pla

Archivo de blogs sobre Josep Pla

Traducciones de libros de Josep Pla

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
Cartas de Italia

Cartas de Italia de Josep Pla

Austral reedita la traducció al castellà de Cartas de Italia

"Estas Cartas de Italia son otra cosa: constituyen un libro de sensaciones organizadas alrededor del color verde fresco con que se pintan las ventanas de Italia.
“Prefacio” dins Cartas de Italia. Barcelona: Destino, 1996, p. 9

Aigua de mar. Una tria

Aigua de Mar de Josep Pla a labutxaca

labutxaca publica una selecció de narracions de Josep Pla, Aigua de mar. Una tria que conté “Bodegó amb peixos”, “Un viatge frustrat”, “Un de Begur”, “Pa i Raïm”, “Contraban” i “En mar”. Aquestes narracions, inequívocament planianes, són el nucli essencial de les seves narracions marineres, sis obres mestres indiscutibles.

"M’hauria agradat enormement poder-me dedicar a la literatura narrativa d’una manera sistemàtica. Vaig cultivar-la amb una certa vitalitat, fins a vint-i-cinc anys. Després, les necessitats de la vida m’incidiren en l’engranatge periodístic i en la dispersió ineluctable
“Pròleg” dins Aigua de mar. Barcelona: Destino, 1966. OC II, p. 7

08.01.12 Ruta a Calella i dinar a Llofriu 11:00

Ruta Josep Pla a Calella de Palafrugell i dinar al restaurant Sala Gran de Llofriu

Josep Pla, cuina i paisatge

Veniu amb amics!
Gaudiu ara, d’entrades especials! Si convideu els vostres amics a venir a l’activitat “Josep Pla, cuina i paisatge”, teniu descompte tots: amics, coneguts i saludats. A partir de 4 entrades, el preu és de 34,00 €/entrada.

Horari de festes
Els dissabtes, 24 i 31.12.11
els dies 25 i 26.12.11 i 01 i 06.01.12
dijous, 05.01.12
obrim de 9:30 a 13:00
tancat
obrim de 9:00 a 14:00

26.01.12 Joan Maragall: un assaig 20:00
Josep Pla. Joan Maragall: un assaig
Ens plau convidar-vos el proper dijous 26.01.12 a les 20:00, a la Biblioteca de Palafrugell, a la conferència de Jordi Amat sobre la reedició del llibre de Josep Pla, Joan Maragall: un assaig, del qual n'ha escrit el pròleg.

La conferència tindrà lloc dins el marc de la sessió del mes de gener del Club de Lectura de la Biblioteca de Palafrugell.

03.02.12 Exposició a Castelló d'Empúries 20:00
Exposició a Palafrugell: prorrogada fins el 22 de gener
Ens plau convidar-vos a la inauguració de l’exposició A l’ombra de Josep Pla. Cinc escriptors-periodistes gironins de la República. Claudi Ametlla, Manuel Brunet, Agustí Cabruja, Jaume Gascon i Emili Vigo, coproduïda per la Càtedra Josep Pla i la Fundació Josep Pla.

La inauguració tindrà lloc el divendres 03.02.12 a les 20:00 a la Biblioteca Ramon Bordas de Castelló d'Empúries i es podrà veure fins al dia 30.03.12.

<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Siguiente > Final >>

Resultados 49 - 64 de 164