Destacamos

Servicio educativo

Recopilación de bibliografia sobre literatura o paisaje

Archivo de prensa sobre Josep Pla

Archivo de blogs sobre Josep Pla

Traducciones de libros de Josep Pla

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
Premi Nostromo dedicat a Josep Pla

L'Associació d'Amics de Nostromo ha acordat convocar el XV Premi Literari Nostromo dedicat a Josep Pla. Consulteu les bases.

08.04.11 Presentació Josep Pla oral 19:30

Josep Valls

El passat divendres 8 d'abril a les 19:30, i dins el marc de Sant Jordi a Palafrugell, va tenir lloc la presentació del llibre Josep Pla oral de Josep Valls, dins la col·lecció Cadaqués de l'editorial Acontravent. Les intervencions es poden veure al canal Vimeo de la Fundació Josep Pla

24.04.11 Ruta Josep Pla 12:00

El diumenge, 24 d'abril, veniu a fer la Ruta Josep Pla pel centre de la vila: la casa natal, amb l'audiovisual Josep Pla, viatger, el carrer Torres i Jonama, el carrer Estret i plaça Nova.

Preu: gratuïta en motiu
de Sant Jordi

Lloc de trobada:
Fundació Josep Pla,
Carrer Nou, 51
Palafrugell

Feu la vostra reserva:
info[a]fundaciojoseppla.cat

Josep Pla a Twitter

Escriviu les vostres citacions de Josep Pla amb #30JosepPla durant tot el mes d'abril.

Llegiu més...

La Lectura continuada de Josep Pla en directe

Dissabte, 23 d'abril, Lectura continuada del llibre de Josep Pla Barcelona, una discussió entranyable. Cloenda a les 21:00 a càrrec dels actors Ivan Benet, Joan Anguera i Montserrat Carulla i el director Joan Ollé.

No us en perdeu ni un minut! http://www.ustream.tv/channel/sant-jordi-a-palafrugell-2011

Sant Jordi: 30 anys de la mort de Josep Pla

El 23 d'abril de 2011 ha fet 30 anys de la mort de Josep Pla. Us presentem la relació d'articles apareguts a la premsa sobre Josep Pla, aquest Sant Jordi.

<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Siguiente > Final >>

Resultados 65 - 80 de 164