imatge
imatge
imatge imatge
Inicio arrow Últimas noticias arrow Presentació del llibre L'Empordà de Josep Pla 03.04.09 19:30
aa | AA
 | 
CA | ES | EN | FR
Presentació del llibre L'Empordà de Josep Pla 03.04.09 19:30 Imprimir E-Mail

El passat divendres, 3 d'abril, va tenir lloc la presentació de  L'Empordà de Josep Pla de Joan Tort, professor de Geografia de la Universitat de Barcelona i Valerià Paül, professor de Geografia de la Universidade de Santiago de Compostela.

La presentació va anar a càrrec de Joan Nogué, director de l’Observatori del Paisatge de Catalunya i catedràtic de Geografia Humana de la Universitat de Girona.

Del clima, no en parlen mai els historiadors, ni de les crisis econòmiques, ni de res que tingui una importància decisiva i real. [...] En general, la gent no sap mai on és i ignora on es troba el nord, el migdia, el ponent o el llevant. D'on vénen els vents que la gent ha d'agrair o suportar? Què ensenyen les escoles a les criatures?   OC XXXV, p 318

  Escolteu les intervencions

 

 

 

 

 

Recomendamos

Quadern de Notes Vistes



una iniciativa d'Espais escrits

Recerca dins els llibres de l'OC

Destino digitalitzat

Arxiu digital de l'Arxiu Municipal de Palafrugell





"El quadern gris" al teatre.

Acreditació de qualitat

 

Bookmark and Share
© Copyright 2004::2008 - Fundació Josep Pla - Telf.: 972 30 55 77
imatge   imatge
Disseny professional web::Xarxa Internet