Accueil arrow Les dernières nouvelles arrow 50 anys d'El quadern gris (1966-2016)

50 anys d'El quadern gris (1966-2016) Version imprimable Suggérer par mail

Aquest mes d'abril ha fet 50 anys de la publicació d'El quadern gris. Us proposem diverses activitats que podeu organitzar tot l'any amb concertació prèvia.

Info: 972305577 -

• CLUB DE LECTURA. El quadern gris
    El Servei de Biblioteques del la Generalitat de Catalunya i Espais Escrits, Xarxa del Patrimoni Literari Català ofereixen als clubs de lectura de les biblioteques de Catalunya la possibilitat de demanar una dinamització d'una sessió dedicada a la lectura d'un autor clàssic de la literatura catalana. Demaneu la dinamització d'El quadern gris a

• TALLERS EDUCATIUS
    El quadern gris, comencem un dietari! (de 5 a 10 anys)
    El quadern gris
    , un blog del s. XX (d'11 a 14 anys)
    Us fem dues propostes que posen en valor l'escriptura del jo, amb l'excusa del contenidor, una llibreta personalitzada o un blog a internet. A la Fundació Josep Pla o al centre educatiu. Feu el vostre encàrrec!

• VISITA GUIADA El quadern gris, un taller d'escriptura
    Us proposem una visita a la nostra exposició permanent per descobrir el procés d'elaboració de l'obra més important de Josep Pla. Concerteu la vostra visita!

• Llegiu el BloQG, El quadern gris de Josep Pla, convertit en un blog del s. XXI!

Sindicació RSS