Inicio arrow Últimas noticias arrow 100 anys de la primera anotació d'El quadern gris.

100 anys de la primera anotació d'El quadern gris. Imprimir E-Mail

"8 de març. ─Com que hi ha tanta grip, han hagut de clausurar la Universitat. D'ençà d'aquest fet, el meu germà i jo vivim a casa, a Palafrugell, amb la família. Som dos estudiants desvagats."

Josep Pla. El quadern gris. OC I, 83

Per a llegir:

El BloQG 100 (reedició revisada de l'edició a internet del BloQG), El quadern gris de Josep Pla convertit en un blog del s. XXI! Subscriviu-vos-hi aquí!

Per a fer:

• RUTA JOSEP PLA A BARCELONA:
    Estrenem el 8 de març a les 19:00 amb els amics del Què llegeixes? Inscriviu-vos a Què llegeixes?
    10 de març a les 10:00. Inscripcions a Casa Golferichs.
    Podeu encarregar-la qualsevol dia i hora a

• CLUB DE LECTURA. El quadern gris
    El Servei de Biblioteques del la Generalitat de Catalunya i Espais Escrits, Xarxa del Patrimoni Literari Català ofereixen als clubs de lectura de les biblioteques de Catalunya la possibilitat de demanar una dinamització d'una sessió dedicada a la lectura d'un autor clàssic de la literatura catalana. Demaneu la dinamització d'El quadern gris a

• TALLERS EDUCATIUS
    El quadern gris, comencem un dietari! (de 5 a 10 anys)
    El quadern gris
    , un blog del s. XX (d'11 a 14 anys)
    Us fem dues propostes que posen en valor l'escriptura del jo, amb l'excusa del contenidor, una llibreta personalitzada o un blog a internet. A la Fundació Josep Pla o al centre educatiu. Feu el vostre encàrrec!

• VISITA GUIADA El quadern gris, un taller d'escriptura
    Us proposem una visita a la nostra exposició permanent per descobrir el procés d'elaboració de l'obra més important de Josep Pla. Concerteu la vostra visita!

Concerteu la vostra activitat!
972305577 -

Recull de premsa: