Destaquem

Servei educatiu de la Fundació Josep Pla

Catàleg Biblioteca Josep Pla

Recull bibliogràfic sobre literatura i paisatge

Arxiu de premsa sobre Josep Pla

Arxius de posts a internet sobre Josep Pla

Notes de premsa sobre l'activitat de la FJP

Pla en altres llengües

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
El quadern gris en anglès
El quadern gris es traduirà a l'anglès

L'editorial nord-americana New York Review of Books ha comprat els drets per a la traducció d'El quadern gris a l'anglès, prevista de publicar d'aquí dos anys.

Barnils, Andreu: "'El quadern gris' es tradueix per primera vegada a l'anglès". Vilaweb, 08.10.08

Exposició Pla, l'Hermós i companyia. Figures literàries II.

Intervenció de Joan Francesc Mira
Acte d'inauguració, 04.10.08

Amb el bot, el drap hissat, navego per aquestes cales i poblets incrustats en la grandiositat geològica de la costa. A tot arreu tinc un amic que està sempre disposat a menjar un cent de cargols o un peix guisat o un conill de bosc, i amb aquests amics tan savis no hi ha manera de renyir.

OC. I, 407

La vida amarga

Reedició:

Pla, Josep. La vida amarga. Barcelona, Ed. 62, col. "La Butxaca". 2008

Redacció. "Els contes de Josep Pla" . e-Notícies, juliol, 2008

Pels camins de l'Empordà. Günter Grass - Josep Pla. 28 juny -31 agost 2008

La casa està admirablement col·locada sobre el paisatge. Els homes que la construïren formaven part de l’anonimat més gloriós. S’adonaven, però, del pes, de les formes, de l’esperit de la realitat circumdant. Un bon gust instintiu, nascut de la seva innata humilitat, eliminà de la seva visió de les coses tot exabrupte presumptuós, tota vel·leïtat de singularització –aquesta tendència a l’exabrupte i a la pedanteria que en l’arquitectura moderna és d’una permanència revoltant.

PLA, Josep. El pagès i el seu món dins Els pagesos.
Barcelona: Ed. Destino, OC VIII, 1968, (Davant d’un mas) p. 88

Sopar Pla: un àpat vitrificat

La nova performance en vidre de l'artista Joan Crous

El 12 de desembre de 2007 un grup d'amics va sopar al restaurant El Celler de Can Roca amb una finalitat molt especial: homenatjar la figura de Josep Pla i proporcionar material a l'artista Joan Crous perquè aquest capturés l'essència d'aquella trobada i en fes un record immortal. El resultat d'aquesta experiència es pot veure, fins el 21 de juny, a la seu de la Fundació Valvi.

12/06/2008

Dia internacional dels museus

Jornada de portes obertes 16, 17 i 18 de maig.

En motiu del Dia Internacional dels Museus, el proper diumenge 18 de maig, la Fundació Josep Pla ofereix la seva entrada gratuïta durant tot el cap de setmana.

<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

Results 136 - 151 of 174