Destaquem

Servei educatiu de la Fundació Josep Pla

Catàleg Biblioteca Josep Pla

Recull bibliogràfic sobre literatura i paisatge

Arxiu de premsa sobre Josep Pla

Arxius de posts a internet sobre Josep Pla

Notes de premsa sobre l'activitat de la FJP

Pla en altres llengües

Butlletí

La Fundaciķ a:

Arxiu a Pinterest
Presentaciķ "Dotze homenots" - Toni Sala
Dotze homenots Josep Pla
Mireu el vídeo
Acte del passat 21 de setembre de la presentaciķ del llibre de Josep Pla, Dotze homenots, ediciķ de Labutxaca avalada per la Cātedra Josep Pla, amb selecciķ i prōleg de Toni Sala.

La presentaciķ va tenir lloc a la Fundaciķ Josep Pla, el 21 de setembre a les 19:30 i va anar a cārrec de Toni Sala, escriptor, i Xavier Pla, director de la Cātedra Josep Pla.

Bonada, Lluís. "Toni Sala destaca el valor reivindicatiu dels retrats
de Pla en el prōleg del recull Dotze homenots
". El Temps, 09 juliol 2013.

Traducciķ al txec (Revista PLAV de Praga)

La traductora Jaroslava Marešová ens fa arribar un exemplar de la revista literaria PLAV (Praga, Txequia, desembre 2012) que recull narracions de tema mariner de diversos autors (Conrad, Ruyra, Pla, Cernuda,...). Jaroslava Marešová hi publica una traducció al txec d'un fragment d' "En mar" de Josep Pla, extret del llibre Aigua de mar. Una tria (Labutxaca, 2011)

09.02.13 Presentaciķ El quadern gris - Narcís Garolera
El quadern gris. Ediciķ de Narcís Garolera Ens plau convidar-vos a la presentaciķ de la nova ediciķ revisada d'El quadern gris que tindrā lloc el proper dissabte 9 de febrer a les 19:30 a la Fundaciķ Josep Pla.

La presentaciķ anirā a cārrec de Narcís Garolera, filōleg i responsable de la revisiķ, Jordi Cornudella, editor Grup 62, i Jordi Pujol i Cofan, amic de l'escriptor i bon coneixedor de la seva obra.

15.03.13 Presentaciķ Per Franįa i Anglaterra - Joan Safont
Per Franįa i Anglaterra. Joan Safont
Ens plau convidar-vos a la presentaciķ del llibre Per Franįa i Anglaterra. La I Guerra Mundial dels aliadōfils catalans de Joan Safont a l'editorial A Contra Vent, que tindrā lloc el proper divendres 15 de marį a les 19:30 a la Fundaciķ Josep Pla.

La presentaciķ anirā a cārrec de Carme Fenoll, cap del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya.

20.04.13 Presentaciķ "Josep Pla i l'invent "Costa Brava" - David Viņas
Josep Pla i l'invent Costa Brava
Ens plau convidar-vos a la presentaciķ del llibre de David Viņas, Josep Pla i l'invent "Costa Brava" (Fragments d'una fascinaciķ) de l'editorial A Contra Vent, que tindrā lloc el proper dissabte 20 d'abril a les 19:30 a la Fundaciķ Josep Pla.

La presentaciķ anirā a cārrec de Carles Capdevila, periodista i director del diari Ara.

<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

Results 31 - 45 of 169