Destaquem

Servei educatiu de la Fundació Josep Pla

Catàleg Biblioteca Josep Pla

Recull bibliogràfic sobre literatura i paisatge

Arxiu de premsa sobre Josep Pla

Arxius de posts a internet sobre Josep Pla

Notes de premsa sobre l'activitat de la FJP

Pla en altres llengües

Butlletí

La Fundaciķ a:

Arxiu a Pinterest
36č concurs literari Josep Pla

L'IES Frederic Martí Carreras convoca el 36è Concurs Literari Josep Pla, dirigit als alumnes del instituts públics dels Països Catalans.

Divendres, 29 d'abril a les 20:00, lliurament de premis i cloenda amb la conferència de Sam Abrams "Joan Maragall vist per Josep Pla".

Lectura de Sant Jordi del llibre "Josep Pla oral" a Brusselˇles

Dimarts, 3 de maig de 17:30 a 20:00 al Casal Català de Brussel·les es farà la Segona lectura pública de Sant Jordi a Brussel·les. Es llegirà el llibre Josep Pla oralde Josep Valls amb l'acompanyament de la coral de l’IES Terres de Ponent de Mollerussa. Consulteu el programa.

La Vanguardia - Girona

Reportatge de Gerard Bagué sobre l'actualitat de Josep Pla i la seva obra: 04.02.11 - 11.02.11 - 18.02.11

En memōria de Santi Santamaria
santi santamaria

Santi Santamaria va cloure les 12 hores de Lectura Continuada de Josep Pla el dia de Sant Jordi de 2009 a Palafrugell.

"Gràcies a Josep Pla s'adquireix consciència de pertinença. El fet que, a través de la seva visió particular de la vida, ens mostri com és el seu gust, ens ajuda a reconèixer-nos individualment i col·lectiva. Pla ens fa de referent i ens identifica amb ell i amb Catalunya per sempre més."

Santamaria, S. Pròleg de El que hem menjat de Josep Pla (Destino, 2005)

Lectura de tesi doctoral sobre Josep Pla

El proper divendres 18.02.11 a les 11:00, Jesús Revelles Esquirol llegirà la 7a. tesi doctoral sobre Josep Pla:

"DIRECCIÓ LISBOA: PORTUGAL EN LA VIDA I L’OBRA DE JOSEP PLA"

Tesis anteriors

<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>