Destaquem

Servei educatiu de la Fundació Josep Pla

Catàleg Biblioteca Josep Pla

Recull bibliogràfic sobre literatura i paisatge

Arxiu de premsa sobre Josep Pla

Arxius de posts a internet sobre Josep Pla

Notes de premsa sobre l'activitat de la FJP

Pla en altres llengües

Butlletí

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
Joan Alcover (1858 - 1926)
Alcover

L'Obra Cultural Balear presenta a Can Alcover la reedició de l'homenot de Josep Pla, Joan Alcover (1858-1926). La presentació tindrà lloc el dia 29 de gener a les 20:00 i comptarà amb la participació de Xavier Pla, Damià Pons i Jaume Mateu.

Joan Alcover. C. 1922. Arxiu Lleonard Muntaner

La Garoinada a Palafrugell
garoinada

Arriba la temporada de garoines i a Palafrugell comença la campanya gastronòmica de La Garoinada.

Amb el "cap de setmana de garoinada" rebreu entrades per entrar a la Fundació Josep Pla de franc.

Seminari sobre Josep Pla
Events

El dia 4 de gener va començar el seminari de doctorat a la Universitat de Stanford titulat Josep Pla: From Journalism to literature, a càrrec de Joan Ramon Resina, professor de literatures ibèriques i comparada de la Universitat d’Stanford, Califòrnia.

La frase del dia d'Espais Escrits

Xarxa de patrimoni literari català

No us perdeu el nou cercador de la frase del dia d'Espais Escrits: Guimerà, Desumvila, Salvador, Pujols, Foix, Verdaguer, Brossa, Fuster, Maragall, Oliver, Vinyoli, Soler, Palau, Pla, Pedrolo, Manent, Vayreda, Martí i Pol, Oller i Masó

Nou horari d'obertura

A partir del 4 de gener de 2010, l'horari d'obertura d’hivern de la Fundació Josep Pla de dilluns a divendres serà de 09:00 a 14:00 i de 16:00 a 18:30.

Podeu veure com queda el nou horari aquí.

La visita guiada a l’Exposició Permanent dels divendres a la tarda, durant els mesos d’hivern es farà a les 17:00.

<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

Results 91 - 105 of 160