Destaquem

Servei educatiu de la Fundació Josep Pla

Catàleg Biblioteca Josep Pla

Recull bibliogràfic sobre literatura i paisatge

Arxiu de premsa sobre Josep Pla

Arxius de posts a internet sobre Josep Pla

Notes de premsa sobre l'activitat de la FJP

Pla en altres llengües

Butlletí

La Fundaciķ a:

Arxiu a Pinterest
Incorporacions Biblioteca 2009

Actualització de les incorporacions de l'any 2009 a la Biblioteca de la Fundació Josep Pla.

Josep Pla a la Itālia mediterrānia

Dins el cicle de conferències LITERATURA I VIATGE: UN ESPAI PER A LA CONEIXENÇA I L’INTERCANVI, la Universitat de les Illes Balears oferix el dia 04.02.10 la conferència Josep Pla a la Itàlia mediterrània a càrrec de Patrizio Rigobon professor de literatura catalana i espanyola a la Universitat Ca’Foscari de Venècia.

L'Empordā dels escriptors

Jaume Guillamet, professor de periodisme de l'Universitat Pompeu Fabra, publica el llibre L'Empordà dels escriptors (L'Avenç).

Josep Valls

Josep Valls, escriptor, periodista i patró de la Fundació Josep Pla, publica el llibre Plats de Pla. Un lligat d'històries a la Vall del Llémena (Fundació Valvi) amb fotografies de Miquel Ruiz.

Joan Alcover (1858 - 1926)
Alcover

L'Obra Cultural Balear presenta a Can Alcover la reedició de l'homenot de Josep Pla, Joan Alcover (1858-1926). La presentació tindrà lloc el dia 29 de gener a les 20:00 i comptarà amb la participació de Xavier Pla, Damià Pons i Jaume Mateu.

Joan Alcover. C. 1922. Arxiu Lleonard Muntaner

La Garoinada a Palafrugell
garoinada

Arriba la temporada de garoines i a Palafrugell comença la campanya gastronòmica de La Garoinada.

Amb el "cap de setmana de garoinada" rebreu entrades per entrar a la Fundació Josep Pla de franc.

<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

Results 91 - 106 of 164