Home arrow The lastest news arrow Josep Pla i la civilització surera fins al 8 de maig

Josep Pla i la civilització surera fins al 8 de maig Print E-mail

Muntatge fotogràfic a partir de dues imatges:
1. Josep Pla al Pedró de Pals, octubre 1955. Fundació Josep Pla. Col·lecció Frank Keerl Pla.
2. Classificant suro a can Pelayo, dècada del 1920. Arxiu Mas. Procedència Arsmtrong Cork. Col·lecció Paco Dalmau.
1 de maig 35€
11:00 Visita guiada a l'exposició temporal "Josep Pla i la civilització surera"
12:15 Ruta Josep Pla al Palafrugell surer
13:45 Dinar de cuina tradicional empordanesa al Centre Fraternal. DESCARREGUEU EL MENÚ
a càrrec d'Annie Unland, comissària de l'exposició

Visita amb reserva prèvia: 972305577 -

Annie Unland és l'autora del llibre Josep Pla i la civilització surera, volum 6 de la col·lecció Àlbum de Records, publicatper Edicions Baix Empordà amb el suport de la Fundació Josep Pla. L'autora ha fet un excel·lent treball de recopilació i ordenació dels textos de Josep Pla sobre el món del suro, i a la vegada, ha dut a terme una intensa tasca de recerca de testimonis personals i documentals.

Vídeo de la presentació a la Fundació Josep Pla del 23.09.16
Vázquez, Eva. L'or de l'alzina. El punt/Avui 6.11.16

Podeu visitar l'exposició de fotografia històrica" Josep Pla i la civilització surera", comissariada per Annie Unland i dissenyada per Jordi Sàbat dins el marc de la IX Biennal de Fotografia Xavier Miserachs, fins al 8 de maig.

Recommended

Sindicació RSS