Accueil arrow Informació legal

A/e:
Propietari del domini: www.fundaciojoseppla.cat

Avís legal

El lloc web i el domini fundaciojoseppla.cat corresponen a Fundació Privada Biblioteca Josep Pla, amb CIF G17337221 i domicili a carrer Nou núm. 51, de Palafrugell (CP 17200),  adreça electrònica   ,  inscrita al  Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya, núm.519.

PROPIETAT INTEL·LECTUAL I INDUSTRIAL
Els drets sobre els continguts d’aquest lloc, incloent-hi els textos, imatges, dissenys gràfics, marques i altres signes distintius (en endavant els continguts), pertanyen a la Fundació o a tercers que n’han autoritzat el seu ús. La Fundació presenta aquests continguts per a informar dels seus serveis i activitats. La Fundació autoritza la utilització dels continguts per a usos no comercials sempre i quan s’indiqui de forma clara la font. Si els continguts s’utilitzen en entorns web caldrà incloure un enllaç a http://fundaciojoseppla.cat. La Fundació es reserva el dret a iniciar les accions legals oportunes en defensa dels seus drets de propietat intel·lectual o industrial.
No s’autoritzen presentacions dels continguts d’aquest lloc en una finestra aliena a http://fundaciojoseppla.cat (framing).

RESPONSABILITAT SOBRE ELS CONTINGUTS
Tot i que la Fundació actua amb el màxim de diligència possible, es pot donar el cas que alguna dada o informació no estigui del tot actualitzada en el moment que l’usuari del lloc web el consulti. Per això la Fundació manifesta que les referències de les creacions, productes i serveis que es presenten en el seu lloc web tenen una funció orientativa i no obliguen a la Fundació fins a la contractació expressa d’una comanda.
La Fundació es reserva el dret a modificar unilateralment, en qualsevol moment i sense avís previ, la presentació, configuració i continguts del web.
La Fundació no serà responsable de la informació que es pugui obtenir a través d’enllaços inclosos en el lloc.

CONDICIONS D’ÚS
L’ús d’aquest web implica l’acceptació plena dels termes i condicions del present avís legal. Els possibles conflictes relatius a aquest web es regiran exclusivament pel dret de l’Estat espanyol. Tota persona usuària del web, independentment de la jurisdicció territorial des de la qual es produeixi el seu accés, accepta el compliment i respecte d’aquestes clàusules amb renúncia expressa a qualsevol altre fur que li pogués correspondre.