Servei Educatiu

El nostre Servei Educatiu proposa nombroses activitats per als protagonistes del món educatiu, el lleure i el turisme amb l’objectiu d’apropar-vos l’obra de Josep Pla i d’ampliar-ne el coneixement. Copseu amb nosaltres l’emoció de les paraules i la intensitat de la seva reflexió, tots els matisos de l’obra d’un gran observador des del paisatge que sempre el va acompanyar.

Educació. Volem donar suport, assessorar i facilitar la feina als docents en la vostra tasca de despertar el gust per la lectura i fer conèixer els autors clàssics de la literatura catalana. No dubteu en demanar-nos eines i recursos. Podem treballar plegats adaptant les activitats a les vostres necessitats més específiques. Podem dissenyar-vos activitats a mida per a cada nivell educatiu, realitzables tant en el vostre centre com dins o fora de la Fundació Josep Pla.

Lleure i Turisme. Amb la nostra oferta d’activitats us ajudarem a conèixer de prop l’Empordà –la gent, el paisatge, la cuina, l’essència…– a través de l’obra del gran prosista de la literatura catalana del segle XX .

Recursos audiovisuals

Informació, adaptacions i reserves:
info@fundaciojoseppla.cat

Els preus s’incrementen un 20% els caps de setmana i festius

"La pedagogia és una passió, un desfici, un impuls vital."

Josep Pla, Primera volada. OC III, 155

Activitats presencials

Tallers educatiusInfantilPrimàriaESOBatx.AdultsPreu per participant

Ens divertim llegint

4,00€
–On són els meus papers?

Llegim i sentim

El país del vent

Paraules endins…

4,00€
Mil paraules o una imatge?

Pintant amb els adjectius

I ara, on he d’anar?

Cap Roig, paraules i pinzellades

(ruta + activitat plàstica)

2,00€
Recitals Infantil Primària ESO Batx. Adults Preu per persona
Ales o Sabates. Verdaguer o Pla
Veu de mar fonda. Vinyoli i Pla
Palafrugell d’Arrel
5,00€

Descomptes a les nostres activitats dins el programa Indika de la Diputació de Girona. Un projecte pedagògic en el qual aproximem els escolars de les comarques gironines al nostre patrimoni cultural.