Servei Educatiu

El nostre Servei Educatiu proposa nombroses activitats per als protagonistes del món educatiu, el lleure i el turisme amb l’objectiu d’apropar-vos l’obra de Josep Pla i d’ampliar-ne el coneixement. Copseu amb nosaltres l’emoció de les paraules i la intensitat de la seva reflexió, tots els matisos de l’obra d’un gran observador des del paisatge que sempre el va acompanyar.

Educació. Volem donar suport, assessorar i facilitar la feina als docents en la vostra tasca de despertar el gust per la lectura i fer conèixer els autors clàssics de la literatura catalana. No dubteu en demanar-nos eines i recursos. Podem treballar plegats adaptant les activitats a les vostres necessitats més específiques. Podem dissenyar-vos activitats a mida per a cada nivell educatiu, realitzables tant en el vostre centre com dins o fora de la Fundació Josep Pla.

Lleure i Turisme. Amb la nostra oferta d’activitats us ajudarem a conèixer de prop l’Empordà –la gent, el paisatge, la cuina, l’essència…– a través de l’obra del gran prosista de la literatura catalana del segle XX .

Recursos audiovisuals

Informació, adaptacions i reserves:
info@fundaciojoseppla.cat

Els preus s’incrementen un 20% els caps de setmana i festius

"La pedagogia és una passió, un desfici, un impuls vital."

Josep Pla, Primera volada. OC III, 155

Preu dels serveis per persona

Activitats guiades Infantil Primaria ESO Batx. Adults Preu
Exposició permanent
4,50€
Exposició temporal “Professors de solitud. J. Esquirol, fotògraf – J. Pla, escriptor” (Nou)
2,00€
Ruta Josep Pla a Palafrugell
Ruta Josep Pla a Calella
Ruta Josep Pla a Pals
Ruta Josep Pla a Sant Sebastià
Ruta Josep Pla a Tamariu
Ruta Josep Pla a Llofriu
Ruta Josep Pla a Ullastret
🛈
Ruta Josep Pla, pintem-la!
Ruta Josep Pla pel Palafrugell surer
Ruta Josep Pla a Barcelona
Ruta Josep Pla a Cap Roig
2,00€
Josep Pla, cuina i paisatge
🛈
Pla a taula (àpat literari)
Tallers educatius Infantil Primaria ESO Batx. Adults Preu
Ens divertim llegint
4,00€
–On són els meus papers?
Llegim i sentim
El país del vent
Paraules endins…
Pintant amb els adjectius
Recitals Infantil Primaria ESO Batx. Adults Preu
Ales o Sabates. Verdaguer o Pla
Veu de mar fonda. Vinyoli i Pla
Palafrugell d’Arrel
5,00€

Descomptes a les nostres activitats dins el programa Indika de la Diputació de Girona. Un projecte pedagògic en el qual aproximem els escolars de les comarques gironines al nostre patrimoni cultural.