Agenda - Reserves 2022

Tot
l’any

Fundació Josep Pla

Exposició Permanent “Josep Pla (1897-1981)“. Visita guiada prèvia concertació “La diabòlica il·lusió d’escriure”

Fins a 20 persones: 120,00 €/grup
A partir de 20 persones: 6,00 €/persona

No items found

Del 8 d’abril de 2022 al 7 de gener del 2023

Joan Fuster – Josep Pla: una conversa infinita

Exposició temporal.

Del 30 de juliol al 9 d’octubre de 2022

Fundació Josep Pla

“Retrats d’un país: Francesc Català-Roca i Josep Pla”. Biennal de Fotografia Xavier Miserachs

Exposició temporal.

Del 17 de desembre al 2 de febrer

Fundació Josep Pla

Pessebre elaborat per Lluís Brias dedicat al Convent de les Carmelites de Palafrugell

Activitat infantil complementària.

Informació i reserves: 972 30 55 77 – info@fundaciojoseppla.cat

Sou un grup? Voleu que us organitzem una visita cultural a Palafrugell? | Feu clic aquí: SERVEI EDUCATIU. EDUCACIÓ – LLEURE – TURISME

La incorporació a aquest grup de difusió és voluntària i responsabilitat de cada usuari. En cap cas la Fundació Josep Pla no utilitzarà les dades dels usuaris agregats per a usos alternatius als descrits. En tot moment els usuaris poden exercir el seu dret de desestiment sortint del grup. Amb l’alta voluntària al grup, esteu acceptant les condicions de privacitat que consten en aquest document.