Ruta Josep Pla a Palafrugell

Lloc

Fundació Josep Pla
Carrer Nou, 51, Palafrugell, 17200

“No sé pas quan, ni com, ni en virtut de què, vaig descobrir un bon dia que —objectivament parlant—  a casa es menjava bastant bé, sigui dit amb perdó. Però potser això s’esdevingué més tard, essent ja més grandet… En tot cas fou un descobriment considerable. Fou la primera noció que vaig tenir de la importància que com a institució tenen les famílies amb una posició suficient per a permetre’ls d’anar a plaça amb una certa imaginació i un determinat sentit de la realitat.”

Josep Pla. El quadern gris.
OC I, 97, 1966

No us perdeu aquesta oportunitat de fer la Ruta Josep Pla pel poble on va néixer l’escriptor el 8 de març de 1897. Sortirem de la casa natal, passarem pel Carrer Estret i arribarem a plaça Nova, centre neuràlgic del poble empordanès.

Reserves

Entrades dels participants

Ticket Type Preu Entrades
Entrada general 9,00€