Ruta Josep Pla a Pals

Oficina de Turisme. Plaça Major, 7. Pals
Plaça Major, 7, Pals, 17256

Lloc de trobada: Oficina de Turisme de Pals, Plaça Major, 7

Preu: 9 € (descomptes: 5 €)

Festa Major de Pals.

Amb la Ruta Josep Pla a Pals gaudirem del patrimoni medieval del Pedró i el paisatge que l’envolta, tot passejant i escoltant la literatura de l’escriptor de l’Empordà. Sabeu de què es tracta el famós “afer de Pals”?

“Durant aquest interval, ha viscut una curiosa, lamentable experiència: el gran afer de l’arròs de Pals, o sigui la conversió d’una gran quantitat d’hectàrees de terrenys erms i improductius en magnífiques terres de rendiment. En aquesta magna operació – la més important d’aquesta comarca realitzada de segles, en el terreny agrari -, el meu pare hi ha jugat un gran paper. En aquesta aventura, hi ha deixat la fortuna, les il·lusions, i si no hi ha deixat la carcanada ha estat per un voler de Déu. És a dir: ara sap el que és la política.”

Josep Pla. El quadern gris.  OC I, 359

Reserves

Entrades dels participants

Ticket Type Preu Entrades